ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΝΕΟ FORD TOURNEO CUSTOM

ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 26/04/2012

 

Το νέο Tourneo Custom έκανε το βρετανικό ντεμπούτο του στην Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου που έλαβε χώρα στο Birmingham, 24-26 Απριλίου. Η παραγωγή του μοντέλου θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες στο εργοστάσιο της Ford στο Kocaeli (Τουρκία), ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές αργότερα μέσα στη χρονιά.

Με μία εντυπωσιακή νέα εμφάνιση, εσωτερικό και συμπεριφορά επιβατικού αυτοκινήτου, ευφυείς τεχνολογίες και κορυφαία οικονομία καυσίμου, το Tourneo Custom φέρνει νέα επίπεδα στιλ και λειτουργικότητας στην κατηγορία των επιβατικών εκδόσεων επαγγελματικών οχημάτων.

Το Tourneo Custom έχει προηγμένο αεροδυναμικό προφίλ, βασισμένο στη σχεδιαστική γλώσσα Kinetic Design των επιβατικών μοντέλων Ford. Στοιχεία αυτής της φιλοσοφίας είναι πιο σπορ στήσιμο, τολμηρή ανερχόμενη γραμμή στους ώμους, παράθυρα χωρίς εσοχές/εξοχές, χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα και ανάγλυφοι θόλοι τροχών.

Είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις οκτώ ή εννέα θέσεων, προσφέρεται με κοντό (SWB, συνολικό μήκος 4,97m) και μακρύ μεταξόνιο (LWB, συνολικό μήκος 5,34m), και στις δύο περιπτώσεις με άφθονο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Τα πρόσθετα εκατοστά της έκδοσης LWB μεταφράζονται σε άφθονο έξτρα χώρο αποσκευών πίσω από την τρίτη σειρά καθισμάτων.

Με ύψος λιγότερο των 2m, το Tourneo Custom πληροί με άνεση τις προδιαγραφές ύψους των περισσοτέρων χώρων στάθμευσης. Επίσης υιοθετεί το στιλ και το προηγμένο πνεύμα των επιβατικών αυτοκινήτων στην κατηγορία επιβατικών εκδόσεων επαγγελματικών οχημάτων με ένα νέο εσωτερικό, κατασκευασμένο από υλικά υψηλής ποιότητας. Το κομψό, ανάγλυφο και οδηγοκεντρικό ταμπλό δανείζεται τεχνολογίες και ανέσεις από την γκάμα επιβατικών μοντέλων Ford. Η πολλαπλά ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης με κολόνα τιμονιού ρυθμιζόμενη ως προς την κλίση και την απόσταση δίνουν μία άλλη διάσταση στο περιβάλλον του κόκπιτ, ικανοποιώντας με αυτό τον τρόπο όλους τους σωματότυπους οδηγών. Τα πίσω καθίσματα είναι νέας σχεδίασης και έχουν πολλές δυνατότητες ρύθμισης, ενώ αφαιρούνται όταν δεν χρειάζονται. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν ευρυχωρία και ανέσεις λιμουζίνας (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού) σε μία πλήρως επενδυμένη καμπίνα.

Εκτός του ότι είναι εντυπωσιακό και εύχρηστο, διαθέτει και ευφυείς τεχνολογίες όπως: ECOnetic Technologies (που περιλαμβάνουν στάνταρ Auto-Start-Stop και Smart Regenerative Charging), σύστημα συνδεσιμότητας SYNC με φωνητική ενεργοποίηση, σύνδεση κινητών τηλεφώνων και music players με λειτουργία φωνητικού ελέγχου, Emergency Assistance (με το οποίο σε περίπτωση ατυχήματος οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν βοήθεια ενημερώνοντας τις αρχές για το στίγμα τους), προηγμένο σύστημα συγκράτησης (με 6 αερόσακους), κάμερα οπισθοπορείας (ενσωματωμένη στο μεσαίο καθρέφτη), Lane Keeping Alert και Driver Alert (τεχνολογία που ειδοποιεί τον οδηγό αν παρεκκλίνει το όχημα από την πορεία του ή αν ο ίδιος ο οδηγός παρουσιάσει σημάδια κόπωσης πίσω από το τιμόνι).

Κάτω από το καπό βρίσκεται κορυφαίος σε οικονομία καυσίμου κινητήρας. Ουσιαστικά πρόκειται για μια πιο εξελιγμένη έκδοση του 2.2lt Duratorq TDCi diesel της Ford σε τρεις εκδόσεις - ιπποδυνάμεις: 100, 125 και 155Ps. Συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με την κατανάλωση καυσίμου να βρίσκεται στα 6,5lt/100km και τις εκπομπές CO2 στα 172g/km. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως χαμηλό είναι και το κόστος συντήρησης, αφού απαιτείται επίσκεψη στον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή κάθε δύο χρόνια ή κάθε 50.000km, όποιο από τα δύο παρέλθει πρώτο. Το Car & Truck ανυπομονεί να οδηγήσει και επί ελληνικού εδάφους το νέο Tourneo.

 

 

ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ

MAN TGE VAN

Το πρώτο VAN με το λιοντάρι στη μάσκα ονομάζεται TGE, μοιράζεται κοινό πάτωμα και μηχανικά μέρη με τη Mercedes και τη Volkswagen και έχει εκδόσεις μικτού βάρους από 3 έως 5,5 τόνους....

SETRA MULTICLASS S 400 LE BUSINESS

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας σειράς UL business (διαβάστε σχετικά στο τεύχος Ιανουάριος 2014), οι ιθύνοντες της Setra μάς επιφύλασσαν μια μεγάλη...

IVECO DAILY 2014

Σύμφωνα με την εικόνα που μας έστειλε ένας απ’ τους «κατασκόπους» μας, έχουμε να κάνουμε με τη νέα –facelift– γενιά του δημοφιλούς Iveco Daily, το οποίο πραγματοποιεί...

 
Κλείσιμο [X]