ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

1 ΣΤΑ 2 ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ (SERVICE).

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 11/06/2012

 

Η οικονομική κρίση, που έχει κάνει αισθητή την παρουσία της σε όλα τα νοικοκυριά της χώρας, έχει αντίκτυπο και στην οδική ασφάλεια, καθώς τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν ελεύθερα στους δρόμους ξεπερνούν τα 2.000.000, ενώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα, η διαδικασία απονομής δικαιοσύνης θα διαρκέσει τουλάχιστον μια τριετία, λόγω των οργανωτικών προβλημάτων που υπάρχουν στα δικαστήρια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια ημερίδας με θέμα «Δράσεις για την οδική ασφάλεια σε περίοδο οικονομικής κρίσης» (η οποία διοργανώθηκε από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος σε συνεργασία με την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων), ένα στα δύο οχήματα κυκλοφορεί σήμερα χωρίς καν την απαραίτητη συντήρηση, ενώ την ίδια στιγμή η κυκλοφορία των αυτοκινήτων σε ορισμένες πόλεις της χώρας είναι μειωμένη έως και 30%.

Αυτό, δυστυχώς, έχει σαν αποτέλεσμα να αυξηθεί η μέση ωριαία ταχύτητα κυκλοφορίας στους δρόμους, καθώς επίσης και τα φαινόμενα επιθετικής συμπεριφοράς των οδηγών λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που επικρατούν, όπως τόνισαν οι ομιλητές.

Από την άλλη, όμως, υπάρχει και η «θετική» πλευρά της κρίσης, η μείωση του αριθμού των νεκρών από τροχαία, αφού βάσει των αποτελεσμάτων έρευνας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, τα θύματα μειώθηκαν από 1.553 σε 1.087 μέσα σε μία τριετία (2008 - 2011). Επίσης, το μεγαλύτερο ποσοστό των τροχαίων ατυχημάτων (82%) συμβαίνουν με ταχύτητα μικρότερη των 60km/h και σε απόσταση μικρότερη των 40km από το σπίτι, δηλαδή «εντός των τειχών». Ένα πολύ μικρό ποσοστό (8%) συμβαίνουν στο εθνικό οδικό δίκτυο, ενώ ένα εξίσου μικρό ποσοστό (10%) αφορά τους επαρχιακούς δρόμους. Αξίζει να αναφερθεί πως στη χώρα μας τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες 18 - 44.

Κάθε χρόνο στη χώρα μας σημειώνονται σχεδόν 20.000 οδικά ατυχήματα, ενώ το ετήσιο κόστος από τις επιπτώσεις τους αγγίζει περίπου τα 14 δισ. ευρώ.

 

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ Η ATTICA GROUP

Στον έλεγχο της Attica Group περνά η Hellenic Seaways, μετά από συμφωνία με την Minoan Lines...

NISSAN NAVARA ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ

Το νέο Nissan NAVARA εντάχθηκε στον στόλο της Νέας Οδού, της εταιρίας που έχει αναλάβει τη μελέτη, το σχεδιασμό, την κατασκευή, την εκμετάλλευση, τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου Παραχώρησης «...

ΤΕΕ: ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ

Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων για την πορεία προς το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και τη Βουλή, την Πέμπτη 21/1/2016 και ώρα 11.30, με σημείο εκκίνησης τα Προπύλαια του Πανεπιστημίου ...