ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΑΠΟ 17.450 ΕΥΡΩ ΤΟ ΝΕΟ ISUZU D-MAX

ΤΟ ΝΕΟ ISUZU D-MAX ΠΑΤΗΣΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ ΚΑΙ, ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΤΟ CAR & TRUCK ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. ΒΕΒΑΙΑ, ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΊΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΗ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 27/06/2012

 

Με την απερχόμενη γενιά του (5η κατά σειρά) να έχει σημειώσει ήδη περισσότερες από 2 εκ. πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, το νέο Isuzu D-Max έχει να συνεχίσει ένα δύσκολο ρόλο, που από τις πρώτες εντυπώσεις δείχνει να είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα του ώστε να ηγηθεί της αγοράς των Pick-Up.

Νέα σχεδίαση

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου Isuzu D-Max είναι και η σχεδίασή του, η οποία είναι βασισμένη –τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά– στις ανάγκες των Ευρωπαίων αγοραστών. Οι έντονες μυώδεις γραμμές, σε συνδυασμό με την ανασχεδιασμένη μάσκα, τους νέους προφυλακτήρες, τα νέα φωτιστικά σώματα, την πιο έντονη κλίση της εμπρόσθιας κολόνας και τις κατά γενική ομολογία αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος, καθιστούν το νέο παιδί της Isuzu πιο επιβλητικό από ποτέ και συνάμα με πολύ καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας «έδωσε ρέστα», ώστε ο αέρας που διατρέχει στην οροφή του οχήματος να μην στροβιλίζεται μετέπειτα εντός της καρότσας κατά την κίνησή του, ακόμα και χωρίς κάλυμμα για το χώρο φόρτωσης. Φυσικά αυτό δε μειώνει μόνο τους αεροδυναμικούς θορύβους αλλά συνεισφέρει και στη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

2.5lt 163Ps 400Nm

Κάτω από το καπό του νέου Isuzu D-Max βρίσκεται ένα επίσης νέο μηχανικό σύνολο 2,5lt Euro 5, προδιαγραφών απόδοσης 163Ps στις 3.600rpm και με μέγιστη ροπή 400Nm στις 1.400-2.000rpm. Χαρακτηριστικό του νέου κινητήρα –εκτός φυσικά της εκρηκτικής ροπής– είναι ότι καταφέρνει να είναι πιο οικονομικός από τον μέχρι πρότινος 2,5-λιτρο αλλά και πιο ροπάτος ακόμα και στις υψηλές στροφές από τον εξίσου 3-λιτρο. Να μην σταθούμε βέβαια στις εκτός δρόμου ικανότητές του, που σε συνδυασμό με μία πλειάδα ηλεκτρονικών βοηθημάτων κάνουν το νέο Isuzu D-Max ακαταμάχητο σε άσφαλτο, χώμα και λάσπη.

Τιμές

Σύμφωνα την εταιρεία «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ», επίσημη αντιπρόσωπο των οχημάτων της Isuzu για την ελληνική αγορά, το κόστος του νέου D-Max διαμορφώνεται ως εξής:

Single Cab

- 4x2 Σασί A/C: από 17.450 ευρώ

- 4x2: από 17.950 ευρώ

- 4x2 A/C: από 19.450 ευρώ

- 4x4 A/C: από 22.850 ευρώ

Extended Cab

- 4x2 A/C: από 22.950 ευρώ

- 4x4 A/C: από 25.950 ευρώ

- 4x4 A/C LS1: 27.970 ευρώ

- 4x4 A/C LS1 Auto: από 29.950 ευρώ

Double Cab

- 4x4 A/C: από 26.950 ευρώ

- 4x4 A/C LS1: από 29.900 ευρώ

- 4x4 A/C LS2: από 30.900 ευρώ

- 4x4 A/C LS1 Auto: από 31.490 ευρώ

- 4x4 A/C LS2 Auto: από 32.490 ευρώ

Παράλληλα όμως έως το τέλος του έτους, θα συνεχίσει να διατίθεται στην ελληνική αγορά και η προηγούμενη γενιά του Isuzu D-Max σε νέες μειωμένες τιμές και αφορά οχήματα που υπάρχουν ήδη σε στοκ. Πιο συγκεκριμένα, το κόστος αυτών διαμορφώνεται ως εξής:

Single Cab

- 4x2 2.5lt A/C: από 17.190 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 17.690 ευρώ)

- 4x4 2.5lt A/C: από 20.890 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 21.390 ευρώ)

Extended Cab

- 4x2 2.5lt A/C: από 18.950 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 19.950 ευρώ)

- 4x4 2.5lt A/C: από 22.190 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 23.990 ευρώ)

Double Cab

- 4x4 2.5 A/C LS: από 24.330 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 28.130 ευρώ)

- 4x4 3.0 A/C: από 24.990 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 28.790 ευρώ)

- 4x4 3.0 A/C Auto: από 26.570 ευρώ (προηγούμενη τιμή: από 30.370 ευρώ)

 

 

ΑΓΟΡΑ

Η Π.Ι. ΚΟΝΤEΛΛΗΣ ΑΠΟΧΑΙΡEΤΗΣΕ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤH ΤΗΣ

Τον θάνατο του ιδρυτή, προέδρου και διευθύντος συμβούλου της, ανακοίνωσε η ΠΑΥΛΟΣ Ι. ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ ΑΕΒΕ...

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ MERCEDES X-CLASS

Ξεκίνησαν από τις 12 Σεπτεμβρίου οι παραγγελίες για τη νέα Mercedes-Benz X-Class Pick-Up...

TALENTO ΚΑΙ FULLBACK ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ

Με οχήματα της Fiat ενισχύεται ο στόλος ξηράς του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού και των Ειδικών Δυνάμεων....

Κλείσιμο [X]