ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΟΙ ΝΕΟΙ EURO6 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗ VOLVO TRUCKS

EΩΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 2014, Η VOLVO TRUCKS ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗ ΓΚΑΜΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ EURO6.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 29/05/2013

 

Η Volvo Trucks διαθέτει μία σειρά από φορτηγά εφοδιασμένα με κινητήρες τεχνολογίας Euro6, οι οποίοι ξεκινούν από τον μικρότερο κινητήρα μεσαίας κατηγορίας των 5.0lt και φτάνουν στην εκδοχή των 13.0lt. Από την άνοιξη του 2014, τα φορτηγά της Volvo θα διατίθενται και με τον 16.0lt Euro6 κινητήρα καθώς και με το σύστημα μετάδοσης κίνησης I-Torque για τον κινητήρα των 13.0lt.

«Η συνολική οικονομία καυσίμου είναι πολύ σημαντική για τους πελάτες μας. Διαθέτουμε ένα συνδυασμό τεχνολογίας και υπηρεσιών που οι ανταγωνιστές μας θα δυσκολευτούν να πλησιάσουν» αναφέρει χαρακτηριστικά η κυρία Astrid Drewsen, υπεύθυνη προϊόντων γραμμής μετάδοσης κίνησης της Volvo Trucks.

Βελτιωμένη διαδικασία διαχείρισης των καυσαερίων

Για τους κινητήρες των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της (D11, D13 και τον επικείμενο D16), η Volvo Trucks έχει διατηρήσει το σύστημα καταλύτη για τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων, το SCR (Selective Catalytic Reduction). Το SCR έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικό στην τελική επεξεργασία των εκπομπών ρύπων και ταιριάζει ιδανικά στις απαιτήσεις των προδιαγραφών Euro6. Επιπλέον, η Volvo Trucks έχει βελτιώσει την επικάλυψη της μονάδας SCR και το σύστημα ψεκασμού AdBlue.

Τεχνολογία με γνώμονα την οικονομία

Για να εξασφαλιστεί η συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro6, η θερμότητα στο σύστημα εξάτμισης θα πρέπει να παραμένει λίγο-πολύ σε σταθερά υψηλά επίπεδα. Γι’ αυτό η Volvo Trucks συνδυάζει τη λύση SCR με σύστημα EGR (Επανακυκλοφορίας Καυσαερίων) χωρίς ψύξη καθώς και φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF) στους κινητήρες D11 και D13 προδιαγραφών Euro6. Η τεχνολογική λύση για τους κινητήρες D5 και D8 αποτελεί έναν συνδυασμό συστήματος EGR με ψύξη, φίλτρου σωματιδίων και SCR.

«Η εμπειρία μας από τη νομοθεσία αντιρρυπαντικών προδιαγραφών σε όλο τον κόσμο μας έδωσε την πρώτη ύλη για τη την οικονομική σε καύσιμα, αποδοτική και λιγότερο πολύπλοκη τεχνολογία κινητήρων μας. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη σειρά Euro6, δεδομένου ότι η φροντίδα για το περιβάλλον είναι μία από τις θεμελιώδεις αξίες μας», λέει η κυρία Astrid Drewsen.

 

Η νέα γκάμα κινητήρων Euro6 της Volvo Trucks

Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει ο Σουηδός κατασκευαστής μέχρι στιγμής, η γκάμα των κινητήρων του που καλύπτουν τις προδιαγραφές της νόρμας Euro6 διαμορφώνεται ως εξής:

D5

  • 4–κύλινδρος common rail με ισχύ από 210–240Ps και μέγιστη ροπή από 800–900Nm. Διαθέσιμος από το Δεκέμβριο του 2013.

 

 D8

  • 6–κύλινδρος common rail με ισχύ από 250–320Ps και μέγιστη ροπή από 950–1.200Nm. Διαθέσιμος από τον Σεπτέμβριο του 2013.

 

D11

  • 6–κύλινδρος common rail με ισχύ από 330–450Ps και μέγιστη ροπή από 1.600–2.150Nm. Διαθέσιμος από τον Σεπτέμβριο του 2013.

 

D13

  • 6–κύλινδρος common rail με ισχύ από 420–540Ps και μέγιστη ροπή από 2.100–2.600Nm. Διαθέσιμος από τον Σεπτέμβριο του 2013.

 

D13 I-Torque

  • 6–κύλινδρος common rail με ισχύ 460Ps και μέγιστη ροπή 2.800Nm. Διαθέσιμος από την άνοιξη του 2014.

 

D16

Δεν ανακοινώθηκαν τεχνικά χαρακτηριστικά. Διαθέσιμος από την άνοιξη του 2014.

 

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

RENAULT KANGOORES ΓΙΑ ΓΡHΓΟΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑTIΕΣ

Με ένα σκίτσο για ένα ξεχωριστό Kangoo Van από την Renault Sport, μας ευχήθηκε καλό μήνα η αντιπροσωπεία της Renault στην Ελλάδα, την Κυριακή 1η Απριλίου...

FORD: 4,57 ΜΕΤΡΑ ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ

Η Ford ανακοίνωσε πως οι επιβατικές εκδόσεις (mini-bus) του νέου Transit, οι οποίες θα αρχίσουν να κυκλοφορούν μέσα στο 2015, θα εφοδιάζονται με...

4/5 ΑΣΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ FORD TOURNEO COURIER

Ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP απέδωσε τη βαθμολογία των 4 αστεριών (με άριστα τα 5 αστέρια) στο νέο Ford Tourneo Courier, ύστερα από τα crash test...

 
Κλείσιμο [X]