ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

WORKING ON THE HI-WAY

ΠΡΩΤΟΜΗΝΙΑ… ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΕΚΑΝΕ Η IVECO

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 03/07/2012

 

Με τον καλύτερο τρόπο μπήκε ο νέος μήνας τόσο για την Iveco Trucks όσο και για τη σειρά Stralis με την παρουσίαση της έκδοσης Hi-Way.

Μας χωρίζουν ελάχιστες εβδομάδες από την IAA 2012, και όπως είναι φυσικό όλες οι εταιρείες επιστρατεύουν τον καλύτερό τους εαυτό, τα καλύτερά τους «μαστόρια», και πέφτουν με τα μούτρα στη δουλειά για να εντυπωσιάσουν το πιο απαιτητικό κοινό, αυτό των επαγγελματιών οδηγών.

Έτσι λοιπόν και η Iveco με το ανανεωμένο σε όλους τους τομείς Stralis υπόσχεται να κερδίσει –πέρα από τα βλέμματα– και τις εντυπώσεις.

Ο Ιταλός επιβήτορας έχει νέα σχεδίαση, τόσο στο εξωτερικό της καμπίνας όσο και στο εσωτερικό, υιοθετώντας νέες τεχνολογίες που αναμένεται να κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο ευχάριστη από ποτέ, με παράλληλο όφελος και για την τσέπη του. Εξωτερικά, εκ πρώτης όψεως, οι κύριες διαφορές εντοπίζονται στην ανανεωμένη μάσκα και στα φτερά (τα οποία συντελούν στην καλύτερη αεροδυναμική του μοντέλου μειώνοντας την αντίσταση του αέρα κατά 3%), καθώς και στα καινούργια φωτιστικά σώματα με xenon λαμπτήρες και ενσωματωμένα φώτα ημέρας, τεχνολογίας LED.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο Stralis Hi-Way θα «βγει» στις αγορές το 2014, ενώ θα εφοδιάζεται με τρεις Cursor κινητήρες που θα πληρούν τις Euro 6 προδιαγραφές, με απόδοση από 310 έως 560Ps και με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 2.100Nm, κάνοντας χρήση μόνο της τεχνολογίας Hi-eSCR (Efficiency Selective Catalytic Reduction) κατά την επεξεργασία των καυσαερίων. Θα συνδυάζονται με τρεις διαφορετικούς τύπους μετάδοσης: 9τάχυτο ή 16τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, αυτόματο Eurotronic και 6τάχυτο αυτόματο Allison, καλύπτοντας κάθε απαίτηση. Φυσικά, δεν απουσιάζουν όλα εκείνα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα εξοικονόμησης καυσίμου που από τη μια κρατούν ενήμερο τον οδηγό και από την άλλη συνεισφέρουν στο να κυμαίνονται σε χαμηλά νούμερα τα λειτουργικά κόστη. Για παράδειγμα, το σύστημα Ecowitch περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα και βελτιστοποιεί τη λειτουργία του κιβωτίου, ενώ το TPMS είναι ένα σύστημα που παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών ώστε να αποφευχθεί η υψηλή κατανάλωση και κυρίως η φθορά τους από λάθος πίεση.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του νέου τράκτορα, είναι κομψότερο και εργονομικότερο, φέροντας νέας σχεδίασης ταμπλό και κεντρική κονσόλα, ενώ τόσο ο εξοπλισμός ασφάλειας (ABS, ESP, EBS, BAS, LDWS κλπ.) και άνεσης όσο και οι χώροι αναμένεται να είναι σημαντικά αναβαθμισμένοι. Σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρικές ανέσεις, θα σταθούμε στο νέο σύστημα πολυμέσων, το οποίο εκτός της πλοήγησης και της αναπαραγωγής μουσικών αρχείων διαθέτει και ένα σύστημα αξιολόγησης και βελτίωσης του τρόπου οδήγησης, με κύριο γνώμονα τη χαμηλή κατανάλωση. Αν ακολουθηθούν κατά γράμμα οι οδηγίες του κατασκευαστή, τότε η συνολική κατανάλωση θα είναι έως και 10% μειωμένη σε σχέση με τα αντίστοιχα τωρινά μοντέλα.

Περισσότερα στοιχεία αλλά και εικόνες από το νέο Iveco Stralis Hi-Way, στο φθινοπωρινό μας τεύχος.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ

ΝΕΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑΚΑ MERCEDES-BENZ AROCS

Μια πρώτη γνωριμία με την ανανεωμένη γκάμα των εργοταξιακών Mercedes-Benz Arocs, ένα λασπωμένο και κρύο πρωινό στο Woerth, στο παλιό λατομείο του Ötigheim που έχει γίνει πίστα δοκιμών και στο Gaggenau...

ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ!

Σχεδόν 20 χρόνια χωρίζουν την τέταρτη από την σημερινή πέμπτη γενιά Scania που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες. H ανανέωση δεν είναι μόνο στην εμφάνιση, αλλά αφορούν ολόκληρο το φορτηγό, σασί, ανά...

IVECO Z TRUCK CONCEPT

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα της έκθεσης επαγγελματικών οχημάτων στο Αννόβερο IAA 2016...