ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ!

TO CAR & TRUCK ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΤΟΥΤΤΓΑΡΔΗ, ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟ ΤΗΣ DAIMLER AG, ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΠΡΟΓΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΝΟΒΕΡΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 04/07/2012

 

Κάθε δημοσιογραφική εκδήλωση της Daimler AG είναι υπερπαραγωγή. Και πώς να μην είναι, αφού ο κλάδος γνωρίζει σημαντική αύξηση κερδών σχεδόν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης –εκτός της δικής μας Ελλάδας. Εκεί, με τις νέες παρουσιάσεις οχημάτων και τεχνολογιών, η εταιρεία κατάφερε να εντυπωσιάσει τους προσκεκλημένους και να τους κάνει να παραμιλάνε.

Το Car & Truck ταξίδεψε τη Δευτέρα 4 Ιουλίου στη Στουττγάρδη συνοδευόμενο από τους εκπροσώπους Τύπου της Mercedes-Benz Ελλάς και της EvoBus Ελλάς, προκειμένου να πάρει μια πρώτη γεύση από όλα εκείνα που πρόκειται να εκθέσει η Daimler κατά τη διάρκεια της –μεγαλύτερης– διεθνούς έκθεσης επαγγελματικών οχημάτων που θα λάβει χώρα στο Αννόβερο, στις 20 - 27 Σεπτέμβρη.

Η κολοσσιαία αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε όλη την γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της: Από το νέο και μανιτζέβελο εργαλείο πόλης που ακούει στο όνομα Citan (μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο τεύχος Ιουνίου) έως το βαρύ πυροβολικό, το Actros με Euro 6 κινητήρες. Όπως ήταν φυσικό, τα φώτα της δημοσιότητας έκλεψε το νέο Antos (ή αλλιώς baby Actros κατ’ εμάς), αφού το όχημα τόσο σε εμφάνιση όσο και σε τεχνολογία δανείζεται πολλά στοιχεία από το μεγάλο του αδερφό. Από τον θεόρατο και ειδικά διαμορφωμένο χώρο για την περίσταση δεν έλειπαν: το νέο λεωφορείο αστικών διαδρομών Citaro με Euro 6 κινητήρες (διαβάστε τα πάντα για το νέο αστέρι στο τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου που κυκλοφορεί), η νέα και μαγευτική Setra Comfort Class 500 που υπόσχεται υψηλές συγκινήσεις, το Fuso Canter στην Eco-Hybrid έκδοσή του, καθώς και οι νέες τεχνολογίες γύρω από τους κινητήρες, τους άξονες και τα συστήματα ασφαλείας της Daimler AG.

Mercedes-Benz Antos

Με το νέο Antos, η Mercedes-Benz διευρύνει την γκάμα της στην κατηγορία των φορτηγών για χρήση σε εθνικές μεταφορές και κυρίως σε διανομές προϊόντων εντός των πυλών.

Το μοντέλο ξεχωρίζει για την απαράμιλλη αισθητική και την υψηλή τεχνολογία, ενώ επιδεικνύει κορυφαία απόδοση και άριστη οδική συμπεριφορά, αφήνοντας παράλληλα χώρο στον οδηγό να αισθάνεται σαν στο σπίτι του, πάντα με τα λόγια των ιθυνόντων της φίρμας.

Όσον αφορά το πρώτο, το Antos φέρει σημάδια ομοιότητας με το Actros, διατηρώντας έτσι την πετυχημένη συνταγή του τμήματος σχεδιασμού, με τις παραλλαγές να εντοπίζονται στα φωτιστικά μέρη και στα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η τεχνολογία που κρύβει τόσο μέσα όσο και έξω από την καμπίνα του (3 επιλογές: Classic Space «S» και «M», και Compact Space «M»), πρόκειται να κάνει τη δουλειά του οδηγού πιο άνετη και πιο εστιασμένη στο δρόμο. Τα μηχανικά σύνολα που θα εξοπλίζουν το νέο αστέρι είναι οι 6κύλινδροι σε σειρά Euro 6 κινητήρες OM 936 7,7lt, OM 470 10,7lt και OM471 12,8lt, απόδοσης από 238 έως 510Ps και με μέγιστη ροπή 2.500Nm, διαθέσιμη στις 1.100rpm.

 

Mercedes-Benz Citan, Vito και Sprinter

Εκτός από τα βαρέα επαγγελματικά, είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε και την γκάμα των ελαφρών οχημάτων, κυρίως αυτά που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε σε νέες παραλλαγές, αλλά και το νέο Citan. Για το τελευταίο, όσο και αν επιμένουν οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί μας ότι πρόκειται για ένα Kangoo με σήμα Mercedes-Benz, σας λέμε (εκ πρώτης άποψης αλλά και με βάση τις εκ των έσω συζητήσεις που κάναμε) πως μπορεί να δανείζεται στοιχεία από τη γαλλική φίρμα στα πλαίσια της συνεργασίας τους, αλλά στο δρόμο και στην ποιότητα είναι 100% Γερμανός. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες το Car & Truck θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του νέου εργάτη της πόλης και θα σας μεταφέρει αναλυτικά όλες τις εντυπώσεις.

Επίσης, δυναμικό «παρών» στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών οχημάτων του Αννόβερου, αναμένεται να δώσει και ηλεκτροκίνητη έκδοση του Vito με την κωδική ονομασία E-Cell. Το όχημα μεταφοράς προσωπικού έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα σε 15 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τις εντυπώσεις να είναι ιδιαίτερα θετικές. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 60kW και 280Nm ροπή, η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 89km/h, η αυτονομία του E-Cell κυμαίνεται –κατά μέσο όρο– στα 130km (σύμφωνα με το NEDC), ενώ η μέγιστη διαδικασία φόρτισης διαρκεί 5 ώρες.

Εν κατακλείδι, το γνωστό μας Sprinter «φόρεσε» ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (7G-Tronic) (που μπορεί να μειώσει τη μέση κατανάλωση ακόμα και στα 7lt/100km, αν φυσικά έχει ελαφρύ πόδι ο οδηγός, και σε συνδυασμό με την έκδοση του οχήματος) καθώς και ένα νέο προηγμένο σύστημα ευστάθειας (Adaptive ESP).

Διαβάστε περισσότερα για τα όλα τα νέα αστέρια της Daimler στο τεύχος Σεπτεμβρίου που αναμένεται να κυκλοφορήσει την πρώτη εβδομάδα του μήνα.

 

 

ΚΟΣΜΟΣ

Η VOLVO TRUCKS ΚΑΝΕΙ ΦΑΡΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΑΡΚΑΔΟΡΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ

H Volvo Trucks ξαναχτυπά! Αυτή τη φορά επιστρέφει με μια φάρσα σε έναν παρκαδόρο στην Ιταλική Ριβιέρα, προκειμένου να προωθήσει το νέο...

ΣΟΥΖΑ ΚΑΙ ΛΕΖΑΝΤΑ

Κόντρα σε κάθε λογική και φυσικά προς μεγάλη ταπείνωση όσων δεν κατάφεραν ποτέ να σηκώσουν «λαμπάδα» ούτε Honda XR200, υπάρχει ένας...

«Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ»

Όχι, δεν αναφερόμαστε στην αμερικανική αισθηματική δραματική ταινία του Μαρκ Φόρστερ με τον ομώνυμο τίτλο, αλλά σε ένα χορό βγαλμένο μέσα από τον...