ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΝΕΟ FIAT PANDA VAN

Η FIAT PROFESSIONAL ΠΗΡΕ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ FIAT PANDA ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΣΕ VAN ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΦΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ MINI-VANETTE ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 13/07/2012

 

Η Fiat Professional λανσάρισε χθες τη νέα γενιά του Panda Van, ενός ντιζαϊνάτου και ιδιαίτερα ευέλικτου mini-vanette που έρχεται να ολοκληρώσει αυτή τη στιγμή την γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της, ανήκοντας πλέον στις εταιρείες που διαθέτουν λύσεις για όλα και για όλους.

Οι διαστάσεις του αμαξώματος που δεν υπερβαίνουν τα 3,65m μήκος, το 1,64m πλάτος και το 1,55m ύψος, πρόκειται να ικανοποιήσουν στο έπακρο τους επαγγελματίες που κινούνται ως επί το πλείστων σε αστικά κέντρα και το πρόβλημα στάθμευσης είναι ο νούμερο ένα πονοκέφαλος. Επίσης, με κύκλο στροφής μόλις 9,3m, η ευελιξία του πρόκειται να είναι ένα από τα πιο ισχυρά του χαρτιά.

Ικανοποιητικός, πάντα με βάση τις συνολικές διαστάσεις του αυτοκινήτου, είναι και ο χώρος φόρτωσης. Το νέο Panda Van είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία όγκου έως και 1.000lt (ανάλογα με τη διάταξη) και βάρους έως και μισού τόνου. Τα παραπάνω στοιχεία είναι αρκετά για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τεχνικές εφαρμογές αλλά και για ταχυμεταφορές που θέλουν να κινούνται σβέλτα και ευέλικτα σε στενά και όχι μόνο δρομάκια.

Επίσης, αν κάποιος δεν επιλέξει την έκδοση με τις δύο θέσεις αλλά με τις τέσσερις (η πίσω σειρά είναι αναδιπλούμενη), μπορεί κάλλιστα να μετατρέπει το Panda Van και σε όχημα αποδράσεων και αναψυχής για το Σαββατοκύριακο, αφού μπορεί να μεταφέρει άνετα τέσσερα άτομα με τα σακβουαγιάζ τους. Πάντως, όποια έκδοση και να επιλέξει κανείς, μεταξύ καθισμάτων και χώρου φόρτωσης η εταιρεία έχει τοποθετήσει μεταλλικό διαχωριστικό πλαίσιο, ώστε τα αντικείμενα να μην έρχονται σε επαφή με τους επιβάτες. Άλλη μία έξυπνη επέμβαση της Fiat Professional είναι η δημιουργία ειδικών αποθηκευτικών χώρων, κυρίως για εργαλεία, κάτω από το δάπεδο (όπως φαίνεται και στη δεύτερη φωτογραφία).  

 Το νέο ιταλικό mini-vanette θα έρχεται με πληρέστατο εξοπλισμό, ενώ στο εσωτερικό του μπορούν να φιλοξενηθούν φορτία έως και 1.000lt και 500kg.

Από πλευράς κινητήρων, ο Ιταλός μπόμπιρας των μεταφορών θα εξοπλίζεται με δύο μηχανικά σύνολα. Έναν 8βάλβιδο βενζινοκινητήρα 1.2lt EVO II απόδοσης 69Ps στις 5.500rpm και 102Nm ροπής στις 3.000rpm, με εκπομπές CO2 120g/km, και έναν 16βάλβιδο πετρελαιοκινητήρα 1.3lt MultiJet απόδοσης 75Ps στις 4.000rpm και 190Nm ροπής στις 1.500rpm, με εκπομπές CO2 104g/km. Η μέση κατανάλωση για τον πρώτο είναι 5,2lt/100km και 3,9lt/100km για το δεύτερο, o οποίος διατίθεται με σύστημα Start & Stop, πάντα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Fiat Professional. Σύντομα θα μπουν και άλλοι κινητήρες στο παιχνίδι, όπως είναι ο 0.9lt TwinAir και ο 1.2lt GPL.

Σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του όλα εκείνα τα στοιχεία που εξοπλίζουν και την επιβατική έκδοση Panda, δηλαδή αρκετά παραπάνω από όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε τέτοια οχήματα, ενώ το φουτουριστικό εσωτερικό με ποικιλία διαθέσιμων χρωματισμών και αξεσουάρ θα εντυπωσιάσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς.

Αναμένουμε να το δούμε σύντομα και επί ελληνικού εδάφους, ώστε να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι του και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

 

 

VAN

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ VAN ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ Η MERCEDES

Τη συνεργασία της με την γερμανική εταιρεία ταχυμεταφορών Hermes ανακοίνωσε η Mercedes-Benz, για την εξέλιξη νέων ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών φορτηγών...

ΝΕΟ NISSAN NV300

NV300 ονομάζεται ο διάδοχος του Primastar, της μεσαίας σειράς ελαφρών φορτηγών της Nissan. Διαθέτει 4 μεγέθη καρότσας (L1H1, L1H2, L2H1, L2H2), δύο εκδόσεις των έξι θέσεων για επιβάτες (L1H1, L2H1) κα...

FORD TOURNEO COURIER

Σχεδιάστηκε για να προσφέρει -τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε οικογένειες που ζουν κάτω από τους έντονους ρυθμούς της πόλης- την καλύτερη...