ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

Tο νέο MAN TGX, ο ηγέτης της εταιρείας στις διεθνείς μεταφορές, έρχεται πιο σύγχρονο, πιο όμορφο, πιο «πράσινο» και με περισσότερες επιλογές από ποτέ.

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΝ

Η ΜΑΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΦΟΝΤΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ…

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 27/07/2012

 

Λίγες εβδομάδες μας χωρίζουν από τη Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών του Αννόβερου, και ήδη οι περισσότερες εταιρείες έχουν προπαρουσιάσει τα επερχόμενα μοντέλα που θα κοσμήσουν τα λαμπερά τους περίπτερα. Μεταξύ αυτών και η MAN Truck & Bus AG την οποία επισκεφθήκαμε την προηγούμενη εβδομάδα στις εγκαταστάσεις της στο Μόναχο, προκειμένου να δούμε την πλήρως ανανεωμένη γκάμα φορτηγών και λεωφορείων της.

Εκεί είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε (στατική παρουσίαση) εκτός των αναμενόμενων κινητήρων με προδιαγραφές Euro6, το νέο λογότυπο της φίρμας καθώς και τις νέες τεχνολογίες της, τόσο στα φορτηγών όσο και στα λεωφορεία.

Φυσικά στο επόμενο τεύχος του Car & Truck θα μπορέσετε να δείτε και να διαβάσετε πολύ περισσότερα…

 

MAN Euro6 TGS και TGX

Τα νέα TGS και TGX που αναμένεται να κλέψουν τα φώτα της δημοσιότητας, εκτός φυσικά λόγω των νέων κινητήρων τους τεχνολογίας Euro6, διακρίνονται για τη νέα σχεδίαση του εσωτερικού αλλά και για τα νέα στοιχεία του εξοπλισμού που αναμένεται να συναρπάσουν με τις λειτουργίες τους, εκτός από το να κρατάνε στο σωστό δρόμο ή να εκπαιδεύουν τον οδηγό. Η εταιρεία έχει ποντάρει πολλά, ώστε τα νέα οχήματα να είναι το ίδιο αποδοτικά με χαμηλότερους ρύπους και λειτουργικά κόστη, πόσο μάλλον αν επιλέξουν το πακέτο EfficientLine. 

Πιο αναλυτικά, ο Euro6 είναι ένας νεοσχεδιασμένος 6κύλινδορς κινητήρας common-rail-injection, με επανακυκλοφορία των καυσαερίων και τουρμπίνα δύο σταδίων. Σε αυτά συνδυάζεται και ένα σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων βασισμένο στην SCR (Selective Catalytic Reduction) τεχνολογία, με ενσωματωμένο καταλυτικό μετατροπέα και φίλτρο σωματιδίων CRT. Η ισχύς του κυμαίνεται μεταξύ 360 και 480Ps. Συνδυάζεται με δυο διαφορετικά κιβώτια.

Το αυτοματοποιημένο TipMatic συμβάλλει σε έναν πιο οικονομικό τρόπο οδήγησης, επιλέγοντας την ευνοϊκότερη στιγμή για την αλλαγή ταχυτήτων, ενώ όταν το μηχανόφρενο τίθεται σε λειτουργία, το κιβώτιο επιλέγει την ιδανική ταχύτητα για να αποδώσει τη μέγιστη ισχύ φρεναρίσματος. Υπάρχει διαθέσινο επίσης και ένα 16τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ο οποίο με τη βοήθεια ενός intarder προσφέρει βέλτιστη απόδοση φρεναρίσματος, κυρίως σε υψηλές ταχύτητες, και συνεπώς είναι ιδανικό για ταχύτητες που φθάνουν μέχρι και 85km/h.

Στην IAA 2012, η MAN θα παρουσιάσει τα νέα TGL και TGM, συνεχίζοντας την ήδη επιτυχημένη πορεία που έχουν χαράξει οι προαναφερθείσες σειρές ως φορτηγά μεταξύ 7,5 έως 26t. τώρα όμως με χαμηλότερη κατανάλωση, μειωμένες εκπομπές CO2 και μία πληθώρα νέων τεχνολογιών –χάρη στο Euro6.

Εξωτερικά, τα δύο –πανομοιότυπα– φορτηγά ανανεώθηκαν πλήρως, με την πρώτη και κυριότερη αλλαγή να εντοπίζεται στη μάσκα και στο σήμα της εταιρείας. Δηλαδή, το όνομα της εταιρείας παραμένει με κεφαλαίους χαρακτήρες στη μάσκα, ενώ το λιοντάρι τονίστηκε περισσότερο, μεγάλωσε σε μέγεθος και μετακινήθηκε προς το κέντρο. Μεγαλύτεροι είναι και οι αεραγωγοί, προσδίδοντας ακόμη πιο επιβλητικό χαρακτήρα. Οι αλλαγές αυτές, πέραν της αισθητικής, συμβάλλουν και στη μεγαλύτερη ροή του αέρα, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο στην ευκολότερη ψύξη του κινητήρα.

Άλλο ένα στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση (ECAS), που επιτρέπει στον οδηγό με το πάτημα ενός κουμπιού να χαμηλώνει το TGX κατά 90mm ή να ανασηκώνεται έως και 190mm, κυρίως για περισσότερη άνεση και σταθερότητα κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ακόμα και αν φορτία έχουν υψηλό κέντρο βάρους.

Το νέο TGX θα διατίθεται με XL, XLX και XXL καμπίνες, ώστε να καλύψει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς αγοραστές, ενώ χάρη στη δυνατότητα επιλογής μεταξονίων, ο νέος «Λέοντας» μπορεί να ταιριάξει γάντι σε κάθε εργασία.

 

MAN TGL και TGM

Τα μικρότερα, TGL και TGM, δεν ήταν δυνατό να μείνουν απαράλλακτα ενόψει της ΙΑΑ, και γι’ αυτό η εταιρεία φρόντισε να τα ανανεώσει, ώστε όλη η οικογένεια των φορτηγών της MAN να ακολουθεί την ίδια εταιρική ταυτότητα - εμφάνιση. Οπότε, εκτός του ρετουσαρισμένου εξωτερικού, νέας σχεδίασης είναι και η καμπίνα, ώστε τα ελαφρά και μεσαία φορτηγά της MAN να είναι πιο φρέσκα και πιο φιλικά στον οδηγό.

 

 

 

ΚΟΣΜΟΣ

RENAULT ΚΑΙ NISSAN ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ

Οι εταιρείες Renault και Nissan βρίσκονται ήδη σε συνομιλίες για συγχώνευση και δημιουργία μιας νέας αυτοκινητοβιομηχανίας...

ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ

Κατά την Toyota και τους ισχυρούς συνεταίρους της, τα έξυπνα οχήματα του κοντινού μέλλοντος θα προσφέρονται ως υπηρεσία μετακίνησης (Mobility as Service - MaaS)...

Η VOLVO TRUCKS ΚΑΝΕΙ ΦΑΡΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΑΡΚΑΔΟΡΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ

H Volvo Trucks ξαναχτυπά! Αυτή τη φορά επιστρέφει με μια φάρσα σε έναν παρκαδόρο στην Ιταλική Ριβιέρα, προκειμένου να προωθήσει το νέο...

 
Κλείσιμο [X]