ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

Το νέο FH εξοικονομεί καύσιμα μέχρι 10%, και πληροί τις προδιαγραφές Euro6

Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ VOLVO FH

ΤΟ ΝΕΟ VOLVO FH ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 06/09/2012

 

Με τη νέα σειρά Volvo FH, η Volvo Trucks διευρύνει τις ικανότητες ενός premium φορτηγού.

Οικονομία καυσίμου, αξιοπιστία, εργονομία, κορυφαίο κράτημα, ενεργητική και παθητική ασφάλεια, και μέγιστη αξιοποίηση χρόνου. Στη σχεδίαση του νέου Volvo FH, η Volvo έλαβε σοβαρά υπόψη της τόσο τις ανάγκες των οδηγών όσο και τη βελτίωση της κερδοφορίας των μεταφορικών εταιρειών.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η οικονομία καυσίμου αποτελεί σήμερα μία από τις πρώτες προτεραιότητες των μεταφορικών εταιρειών. Φυσικό ήταν λοιπόν αυτό το ζητούμενο να βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης του νέου Volvo FH. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης προδιαγραφών Euro5 γίνεται τώρα ακόμα πιο οικονομικό. Ταυτόχρονα, ο πρώτος κινητήρας Euro6 της Volvo βλέπει το φως της ημέρας, μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές ρύπων. Ακόμα, η νέα λειτουργία I-See επιτρέπει τον την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –μέχρι 5%. Ταυτόχρονα το φθινόπωρο του 2013 θα παρουσιαστεί το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το Volvo I-Torque, το οποία θα αποτελέσει ένα νέο τεχνολογικό σημείο αναφοράς και θα προσφέρει ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά: χαρακτηριστικά επωφελή τόσο για τη μεταφορική εταιρεία όσο και για τον οδηγό.
 

Το I-See μειώνει την κατανάλωση καυσίμου σε ορεινούς δρόμους

Το I-See αποτελεί παράδειγμα της τεχνολογίας η οποία διευκολύνει τη ζωή του οδηγού και συμβάλει στην εξοικονόμηση καυσίμου.
«Το I-See είναι ένα πακέτο λογισμικού για το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift. Αποθηκεύει πληροφορίες σχετικές με τη μορφολογία του εδάφους της διαδρομής, όταν το φορτηγό διέρχεται από αυτή. Την επόμενη φορά που το φορτηγό θα περάσει από την ίδια διαδρομή, το I-See επενεργεί στο γκάζι, τις ταχύτητες και τα φρένα προκειμένου να εξασφαλίσει την όσο το δυνατόν οικονομικότερη κίνηση του οχήματος», εξηγεί ο Claes Nilsson, Πρόεδρος της Volvo Truck Corporation.
«Χάρη στο I-See, η μεταφορική εταιρεία μπορεί να έχει μείωση στην κατανάλωση καυσίμου μέχρι 5% ανά όχημα», και συνεχίζει.
Μία παραπέρα μείωση στην κατανάλωση καυσίμου σε ποσοστό 5 τοις εκατό είναι δυνατή με το νέο Πακέτο Καυσίμου της Volvo Trucks. Αυτό το πακέτο εμπεριέχει εκπαίδευση και μηνιαία παροχή βοήθειας –Συμβουλές Οικονομικής Οδήγησης– και ο στόχος του είναι ο περιορισμός της δαπάνης σε καύσιμα με την αλλαγή του τρόπου οδήγησης.

 

Αποδοτικό νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το νέο Euro6

Με το νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης I-Torque Euro 6 της Volvo Trucks –η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει για την ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο του 2013– η οικονομία θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.
«Το Volvo I-Torque ελαττώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι 4 τοις εκατό. Μαζί με το I-See και άλλες μικρές βελτιώσεις, το αποτέλεσμα είναι η ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου μέχρι 10 τοις εκατό. Αυτή αντιστοιχεί σε 4100 λίτρα καυσίμου το χρόνο ανά φορτηγό», σχολιάζει ο Claes Nilsson.

 

Η ασύρματη σύνδεση μεγιστοποιεί το χρόνο διαθεσιμότητας

Ένα φορτηγό είναι επικερδές μόνο όταν βρίσκεται σε λειτουργία. Η Volvo τώρα προσφέρει το μέγιστο χρόνο διαθεσιμότητας. Αυτή η υπόσχεση βασίζεται στη νέα τεχνολογία της Volvo Trucks για την εξ αποστάσεως παρακολούθηση της φθοράς των εξαρτημάτων και της γενικής κατάστασης του οχήματος.
«Το συνεργείο μπορεί να ελέγχει εξ αποστάσεως την πραγματική φθορά των διάφορων εξαρτημάτων του φορτηγού μέσω υπολογιστή. Όταν ένα εξάρτημα πλησιάζει στο τέλος της διάρκειας ζωής του, το συνεργείο μπορεί να επικοινωνεί με την μεταφορική εταιρεία προκαταβολικά, προκειμένου να προγραμματίζεται τη συντήρηση του όταν αυτό είναι εφικτό», εξηγεί ο Claes Nilsson.

 

Κορυφαία οδική συμπεριφορά στον χώρο των φορτηγών

Δεν είναι απαραίτητο να διαβάσετε το εγχειρίδιο για να ανακαλύψετε ότι το νέο Volvo FH αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προόδου. Αυτό και μόνο αρκεί για να θέλετε να καθίσετε πίσω από το τιμόνι του.
«Το νέο Volvo FH προσφέρει εξαιρετικό κράτημα –σε μεγάλο βαθμό παραπλήσιο με αυτό ενός επιβατικού αυτοκινήτου. Αυτό είναι εφικτό με τη χρήση ανεξάρτητης ανάρτησης στους εμπρός τροχούς. Αυτή η παγκόσμια πρωτιά φέρνει το επίπεδο οδηγικής άνεσης σε πρωτόγνωρα επίπεδα στον κόσμο των φορτηγών», λέει ο Claes Nilsson.

Ο χώρος στην καμπίνα έχει συνολικά μεγαλώσει κατά ένα κυβικό μέτρο. Περισσότερος αέρας αλλά και περισσότερος αποθηκευτικός χώρος.

Ένα εντελώς νέο φορτηγό

Η κορυφαία οδηγική συμπεριφορά αποτελεί ένα σοβαρό πλεονέκτημα, αλλά όταν η Volvo Trucks παρουσιάσει τη νέα σειρά Volvo FH, θα υπάρξουν πολλές καινοτομίες και σε άλλους τομείς.
«Η σειρά Volvo FH σηματοδοτεί μία αλλαγή αντιλήψεων. Αυτό γίνεται φανερό για παράδειγμα, με τον τρόπο που χρησιμοποιούμε την online επικοινωνία για την απευθείας σύνδεση του φορτηγού με το συνεργείο», λέει ο Claes Nilsson.
Η νέα τεχνολογία βελτιώνει περαιτέρω την ασφάλεια του φορτηγού  κατά τη διάρκεια της χρήσης τους, ενώ το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης και το κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιούνται για να μεγιστοποιήσουν το χρόνο λειτουργίας του.
«Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη μας αξίζει να τονίσουμε ότι δεν αποτελεί  αυτοσκοπός μας η χρήση της τεχνολογίας. Προκειμένου να αποκομίσουμε οφέλη από αυτή την πρωτοποριακή τεχνολογία, είναι σημαντικό οι άνθρωποι να γνωρίζουν πώς να την χρησιμοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Γι’ αυτό το λόγο εργαστήκαμε σκληρά έτσι ώστε να δημιουργήσουμε ένα φορτηγό που θα υπερκαλύπτει τις ανάγκες του οδηγού», εξηγεί ο Claes Nilsson.

 

Εργονομικά σχεδιασμένο και απλό στη χρήση

Ο χώρος εργασίας του οδηγού είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της νέας αντίληψης. Από τη βελτιωμένη θέση οδήγησης, ο οδηγός έχει καλύτερη ορατότητα του δρόμου, και αυτό όχι μόνο λόγω της βελτίωσης της ορατότητας χάρη στη νέα σχεδίαση των παραθύρων αλλά και χάρη στην πρωτοποριακή σχεδίαση των καθρεπτών. Οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα έτσι ώστε οι σημαντικότεροι να βρίσκονται πλησιέστερα στον οδηγό. Στο σύνολο τους, οι αλλαγές που έχουν γίνει δίνουν στον οδηγό πολύ καλύτερη ορατότητα.
Η θέση οδήγησης είναι καλύτερη και παρέχει υψηλότερη ευελιξία. Η δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της κολόνας του τιμονιού αποτελεί μία παγκόσμια πρωτιά στον κλάδο των φορτηγών. Μία καλύτερη θέση οδήγησης σημαίνει ότι ο οδηγός έχει μικρότερες πιθανότητες να κουραστεί, και φυσικά ένας οδηγός που βρίσκεται σε εγρήγορση, κάνει τη δουλειά του καλύτερα.

 

Ασφάλεια κατά ποικίλους τρόπους

Η εντελώς νέα δομή της καμπίνας κάνει το νέο Volvo FH ακόμα ασφαλέστερο. Ποτέ άλλοτε στο παρελθόν ένα φορτηγό Volvo δεν είχε υποβληθεί σε ένα τόσο εκτενές πρόγραμμα δοκιμών πρόσκρουσης, όσο έχει υποβληθεί το νέο Volvo FH. Η βελτιωμένη ορατότητα - και όχι μόνο χάρη στους λεπτότερους καθρέπτες οπισθοπορείας –συμβάλλει επίσης σε ένα ασφαλέστερο περιβάλλον εργασίας.
Η πιο κάθετη θέση των εμπρόσθιων κολονών έχουν προσφέρει στην καμπίνα ένα πρόσθετο κυβικό μέτρο εσωτερικού χώρου. Αυτό σημαίνει 300 επιπλέον λίτρα αποθηκευτικού χώρου, καθώς και μεγαλύτερη άνεση στην καμπίνα.
«Η καμπίνα είναι βελτιστοποιημένη τόσο για εργασία όσο και για τον ελεύθερο χρόνο. Καλύτερο κρεβάτι, ενσωματωμένο air-condition στάθμευσης, νέος φωτισμός, χαμηλή στάθμη θορύβου και άλλα χαρακτηριστικά, όλα συμβάλλουν σε πιο ευχάριστη ξεκούραση και ευχάριστη διανυκτέρευση, κάτι που με τη σειρά του σημαίνει ότι οι οδηγοί είναι λιγότερο καταπονημένοι και σε περισσότερη εγρήγορση», λέει ο Claes Nilsson.

 

Προσελκύει τους καλύτερους οδηγούς

Οι καλοί οδηγοί οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να εργαστούν όσο το δυνατόν αποδοτικότερα, ενισχύουν την επικερδή λειτουργία της μεταφορικής εταιρείας. Ένα φορτηγό φτιαγμένο για τον οδηγό επίσης βελτιώνει την ικανότητα της μεταφορικής εταιρείας να προσελκύει τους άριστους οδηγούς.
«Υπάρχει ήδη μεγάλος ανταγωνισμός για τους καλούς οδηγούς στην Ευρώπη, και ο ανταγωνισμός αυτός θα εντατικοποιηθεί. Είμαι πεπεισμένος ότι τα φορτηγά που είναι δημοφιλή μεταξύ των οδηγών θα ωθήσουν τους τελευταίους να επιδιώξουν να προσληφθούν από μεταφορικές εταιρείες που θα χρησιμοποιούν τέτοια φορτηγά. Γι' αυτό το νέο Volvo FH θα ενισχύσει στο μέλλον την επικερδή λειτουργία της μεταφορικής εταιρείας κατά πολλούς διαφορετικούς τρόπους», λέει ο Claes Nilsson.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ

IVECO X-WAY: ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟΥ

Μια νέα σειρά εργοταξιακών φορτηγών, για χρήση σε αστικό περιβάλλον και περιστασιακές μετακινήσεις εκτός δρόμου παρουσίασε η Iveco...

ΝΕΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑΚΑ MERCEDES-BENZ AROCS

Μια πρώτη γνωριμία με την ανανεωμένη γκάμα των εργοταξιακών Mercedes-Benz Arocs, ένα λασπωμένο και κρύο πρωινό στο Woerth, στο παλιό λατομείο του Ötigheim που έχει γίνει πίστα δοκιμών και στο Gaggenau...

ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ!

Σχεδόν 20 χρόνια χωρίζουν την τέταρτη από την σημερινή πέμπτη γενιά Scania που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες. H ανανέωση δεν είναι μόνο στην εμφάνιση, αλλά αφορούν ολόκληρο το φορτηγό, σασί, ανά...