ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ SETRA COMFORTCLASS S 515 HD

ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ C&T ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ CC S 515 HD ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 12/07/2013

 

Στο πλαίσιο των πανευρωπαϊκών δοκιμών κατανάλωσης καυσίμου που πραγματοποιούν οι ιθύνοντες της Setra, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το νέο λεωφορείο ComfortClass S 515 HD σε ένα από τα πιο εμπορικά δρομολόγια της χώρας: Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

111,7lt! Τόσα λίτρα χρειάστηκαν για καλύψουμε την απόσταση των 505km που χωρίζουν την Αττική από την συμπρωτεύουσα. Ξεκινάμε γύρω στις 10:00 το πρωί από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας Λεωφορεία Σταματίου ΑΕ που βρίσκονται στην Παιανία για την όμορφη Θεσσαλονίκη, μία διαδρομή περίπου 500km. Κάνουμε reset στο trip computer και στο ειδικό μετρητικό σύστημα κατανάλωσης που έχουν εγκαταστήσει οι τεχνικοί της Setra, ρυθμίζουμε την διαδρομή στο εργοστασιακό navigation και αναρωτιόμαστε αν η κατανάλωση (19–24lt/100km αναλόγως τη χρήση) που ανακοινώνει το εργοστάσιο για τον μικτό κύκλο, είναι αληθινά.

Οδηγούμε πάντοτε... κανονικά, το οποίο σημαίνει ότι προσομοιώνουμε την οδήγηση που επιφυλάσσει στο ComfortClass ο μέσος οδηγός του και ταυτόχρονα προσπαθούμε να είμαστε κοντά στην «ιδανική» μέτρηση κατανάλωσης, όσο μπορεί αυτή να προσομοιωθεί στον δρόμο. Με απλά ελληνικά, φροντίζουμε να διατηρούμε σταθερή την ταχύτητά μας στα 95km/h περίπου και γράφουμε χιλιόμετρα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Ανδρέας Σταματίου, αντιπρόσωπος της EvoBus Ελλάς ΑΕΒΕ για την
μάρκα Setra σε Ελλάδα και Κύπρο, μπροστά από το λεωφορείο δοκιμής.



Ο νέος ΟΜ 470 Euro6 κινητήρας, σε συνδυασμό με το αυτόματο 8–τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων GO 250–8, μας εντυπωσιάζει. Μάλιστα ο τρόπος που ανεβάζει στροφές, σου επιτρέπει να επιλέγεις αμέσως την επόμενη ταχύτητα, αν έχετε επιλέξει τη χειροκίνητη λειτουργία. Είτε με 3η, είτε με 8η, το νέο παιδί της Setra «τραβάει» εντυπωσιακά.

Η κατανάλωση πέφτει σταθερά και ήδη βλέπουμε 23lt/100km. Δείχνει ότι θα πέσει κι άλλο. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο κλιματισμός (οδηγού – χώρου επιβατών) είναι συνεχώς σε λειτουργία, ενώ ο χώρος αποσκευών καθώς και η καμπίνα είναι γεμάτη με ειδικά «βαρίδια» προκειμένου το λεωφορείο να είναι κοντά στους 17,5t. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τη δοκιμή κατανάλωσης και τη συμπεριφορά του νέου S 515 HD στους ελληνικούς δρόμους στο καλοκαιρινό μας τεύχος…

Παρακολουθήστε το τρέιλερ λανσαρίσματος της νέας σειράς ComfortClass 500…

 

 

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η «ΠΑΡΕΑ» ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ

Με την προσθήκη τεσσάρων νέων εκδόσεων η οικογένεια του ComfortClass S 500 ολοκληρώθηκε τουλάχιστον από πλευράς αμαξωμάτων....

IRIZAR I2E

Ο όμιλος Irizar, μια παγκόσμια μπράντα στον τομέα των τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων, ο οποίος παρεμπιπτόντως γιορτάζει τα 125 χρόνια από...

ΣΤΟ ΑΒΑΤΟ ΤΗΣ VAN HOOL

Τη Δευτέρα 12 Μαΐου 2014 πλήθος επίτιμων καλεσμένων –μεταξύ των οποίων ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Νίκολα Γκρουέφσκι, καθώς και αρμόδιοι υπουργοί σε...

Κλείσιμο [X]