ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

H σειρά «C» αντικαθιστά τα γνωστά σε όλους μας μοντέλα Kerax, διατίθεται με δύο πλάτη καμπίνας και οι ιθύνοντες της εταιρείας έδωσαν έμφαση στο μεγάλο ωφέλιμο φορτίο (έως και 22,8t για την 8x4 έκδοση), την άνεση και φυσικά στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

RENAULT TRUCKS ΣΕΙΡΑ C & K

ΤΑ ΝΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΩΝ (ΣΕΙΡΑ C) ΚΑΙ ΒΑΡΕΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΣΕΙΡΑ K)ΤΗΣ RENAULT TRUCKS

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 22/07/2013

 

Για τη νέα της γκάμα Οχημάτων Εργοταξίων, η Renault Trucks προσφέρει δύο διαφορετικές σειρές: τη «C» (Construction) και την «K» (Heavy Construction), ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών όσο πιο αποδοτικά γίνεται.

ΣΕΙΡΑ C

Η γκάμα Renault Trucks «C», που διατίθεται με δύο πλάτη καμπίνας, εστιάζει κυρίως σε υψηλά ωφέλιμα φορτία, χαμηλή κατανάλωση και άνεση εφάμιλλη με ενός οχήματος μεγάλων αποστάσεων. Επιπλέον, η άριστη ελκτική ισχύς και η απόσταση από το έδαφος την καθιστούν άκρως ελκυστική σε πελάτες του τμήματος γαιοπροωθητών.

ΣΕΙΡΑ Κ

Από την άλλη, η σειρά Renault Trucks «K» εγκαινιάζει νέα πρότυπα αντοχής και απόστασης από το έδαφος, ενώ προσφέρει την καλύτερη γωνία προσέγγισης της αγοράς. Τα νέα οχήματα ωφελούνται από ένα βελτιωμένο σύστημα κίνησης με νέους κινητήρες Euro6 και μία χαρακτηριστική καμπίνα.

Το βαρύ πυροβολικό, η σειρά «Κ» έχει κατασκευαστεί με σκοπό να αντέχει στα δύσκολα. Απευθύνεται σε εργοτάξια με υψηλές απαιτήσεις, όπου τα εδάφη είναι σκληρά και ανώμαλα.

ΝΕΕΣ ΚΑΜΠΙΝΕΣ

Στις νέες σειρές ξεχωρίζει η πιο ευρύχωρη, πιο άνετη και πιο εργονομική καμπίνα, με τα περιστροφικά μπουτόν. Επίσης έχει ενσωματωθεί ένα σκαλοπάτι στο πλάι για να μπορείτε να ελέγχετε ευκολότερα το φορτίο σας. Τα οχήματα είναι ανθεκτικά σε πολύ σκληρές συνθήκες προσφέροντας προστασία από συγκρούσεις για τα πιο εκτεθειμένα εξαρτήματα και ατσάλινους προφυλακτήρες που διατίθενται στις σειρές «Κ» και «C». Τέλος, έχουν εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, άριστη απόσταση από το έδαφος, συνδυασμένο βάρος ρυμουλκού/ρυμουλκούμενου GCW (Gross Combined Weight) μέχρι 120t και την καλύτερη γωνία προσέγγισης της αγοράς (32 μοίρες) για τη σειρά «K».

OPTITRACK & OPTIDRIVER

Το Optitrack, το υδροστατικό σύστημα ελκτικής πρόσφυσης στον εμπρός άξονα, που προσφέρει προσωρινά πρόσθετη ελκτική ισχύ, διατίθεται με τη σειρά «C». Η σειρά «K» περιλαμβάνει συμβατικές εκδόσεις all wheel drive (κίνηση σε όλους τους τροχούς).
Τα οχήματα εφοδιάζονται με φωτισμό στροφών, αυτόματο κιβώτιο Optidriver στάνταρ και ένα ηλεκτρικό χειρόφρενο που χρησιμοποιείται με το σβήσιμο του κινητήρα, αλλά και πολλά σημεία έδρασης στο αμάξωμα. 

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Επιπλέον, χάρη στις τεχνικές αρετές των νέων σειρών, μπορείτε να απολαμβάνετε μεγαλύτερη μείωση του κόστους χρήσης αφού οι νέοι κινητήρες τεχνολογίας Euro6 συνδυάζουν ασυναγώνιστες επιδόσεις και κατανάλωση χαμηλότερη από των προηγούμενων μονάδων Euro5. Με βελτιστοποιημένο απόβαρο, η σειρά «C» προσφέρει εξαιρετικό ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να φτάσει τους 22,8t για την έκδοση 8x4. Η «K» προσφέρει μεικτό βάρος οχήματος (GVW) μέχρι 50t και Gross Combination Weight (GCW) μέχρι 120t. Τα οχήματα αυτά απλουστεύουν τις διαδικασίες εργασιών στο αμάξωμα, ώστε να εκτελούνται ταχύτερα κατά 20%, για συντομότερους χρόνους παραδόσεων.  

OPTIFUEL

Με το «OptifuelProgramme», η Renault Trucks προσφέρει στους εκπαιδευτές και διαχειριστές στόλων των πελατών του κατασκευαστικού τομέα ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό εργαλείο για την εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων βελτίωσης με μακροπρόθεσμο follow–up. Μέσω των «OptifuelInfomax» και «OptifuelTraining», τους παρέχεται ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης για οικονομική οδήγηση. Επιπλέον, το «OptifuelTraining» προσφέρει μία ειδική ενότητα για οδήγηση σε χώρους εργοταξίων. Αυτό το πρόγραμμα κάνει τους χρήστες ανεξάρτητους και μπορούν μέσω αυτού να πετύχουν οικονομία στην κατανάλωση έως και 15%.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ

IVECO X-WAY: ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟΥ

Μια νέα σειρά εργοταξιακών φορτηγών, για χρήση σε αστικό περιβάλλον και περιστασιακές μετακινήσεις εκτός δρόμου παρουσίασε η Iveco...

ΝΕΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑΚΑ MERCEDES-BENZ AROCS

Μια πρώτη γνωριμία με την ανανεωμένη γκάμα των εργοταξιακών Mercedes-Benz Arocs, ένα λασπωμένο και κρύο πρωινό στο Woerth, στο παλιό λατομείο του Ötigheim που έχει γίνει πίστα δοκιμών και στο Gaggenau...

ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ!

Σχεδόν 20 χρόνια χωρίζουν την τέταρτη από την σημερινή πέμπτη γενιά Scania που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες. H ανανέωση δεν είναι μόνο στην εμφάνιση, αλλά αφορούν ολόκληρο το φορτηγό, σασί, ανά...

 
Κλείσιμο [X]