ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

RENAULT TRUCKS ΣΕΙΡΑ D EURO6

ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΟ D ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 100 ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ ΛΥΣΗΣ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 06/08/2013

 

Σχεδιάζοντας τη νέα σειρά οχημάτων διανομών D (Distribution), η Renault Trucks βασίστηκε στην τεχνογνωσία της, στην εξοικείωσή της με θέματα του τομέα και του περιβάλλοντος καθώς και στα αναγνωρισμένα πλεονεκτήματα της τρέχουσας σειράς. Ωστόσο, αν και η νέα σειρά D της Renault Trucks βασίζεται σε προηγούμενα μοντέλα, έχει εξελιχθεί σε μία πολύ σαφέστερη προσφορά που αποτελείται από τρία μοντέλα που μπορούν να ικανοποιήσουν όλες τις ανάγκες των πελατών.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Η Renault Trucks προσφέρει τώρα τρία μοντέλα στη σειρά D: το D, ένα μοντέλο 10–18t, το D Wide, ένα μοντέλο 16–26t και το D Access, ένα μοντέλο με καμπίνα χαμηλής εισόδου με εκδόσεις 18–26t . Η οικογένεια των οχημάτων διανομών θα ολοκληρωθεί από ένα ακόμα μοντέλο σχεδιασμένο για πελάτες που χρειάζονται λύσεις από 3,5 έως 7,5t.

EURO6
Οι νέοι κινητήρες DTi5 (έως 240Ps) και DTi8 (έως 320Ps) έχουν βασιστεί σε δοκιμασμένες και αποδεδειγμένες τεχνολογίες, προσαρμοσμένες σε εφαρμογές πόλης. Αυτοί πληρούν τις προδιαγραφές Euro6, βελτιώνοντας παράλληλα τα επίπεδα επιδόσεων και αξιοπιστίας τους. Η χαμηλή κατανάλωση της προηγούμενης γενιάς μεταλαμπαδεύεται και στη νέα σειρά. Καθώς η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από τις 900rpm, οι οδηγοί δεν χρειάζεται να πιέσουν τον κινητήρα στα όριά του και επομένως καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο. Ομοίως, τα πλούσια αποθέματα ισχύος του νέου 4–κύλινδρου κινητήρα, εφάμιλλα με ενός 6–κύλινδρου, επιτρέπουν την επέκταση της χωρητικότητας φορτίου των οχημάτων.
Η Renault Trucks τοποθετεί, σε όλη τη γκάμα, αυτόματα κιβώτια που μειώνουν την κατανάλωση, προστατεύουν τα μηχανικά μέρη, περιορίζουν το κόστος συντήρησης και επιτρέπουν στους οδηγούς να είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι στην οδήγηση.

Ο DTi8 είναι 6–κύλινδρος σε εν σειρά διάταξη, χωρητικότητας 7,7lt, και αποδίδει 250, 280 ή 320Ps και 950, 1.050 ή 1.200Nm ροπής αντίστοιχα.


ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
Επιπλέον, αρκετά στοιχεία της σειρά D έχουν βελτιωθεί ώστε να περιορίζεται το κόστος και να διευκολύνεται η συντήρηση. Παράδειγμα ο προφυλακτήρας ο οποίος αντί να είναι μία ενιαία μονάδα αποτελείται τώρα από τρία μέρη.
Για όσους επιθυμούν να μειώσουν περαιτέρω το λειτουργικό κόστος, αυτή η σειρά μπορεί να συνδεθεί επίσης με το OptifuelProgramme.
Συνδυάζοντας το λογισμικό OptifuelInfomax παρακολούθησης και ανάλυσης της κατανάλωσης με την εκπαίδευση στην οικονομική οδήγηση που έχει δημιουργήσει η Renault Trucks, η οικονομία καυσίμου σε όλο το στόλο μπορεί να φτάσει το 15%.

100+ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
Στον τομέα Διανομών, ένα χώρο με πολυδιάστατο πεδίο δραστηριοτήτων, ένα φορτηγό πρέπει να μπορεί να ικανοποιεί με ακρίβεια τις ανάγκες των πελατών. Γι αυτό, η Renault Trucks προσφέρει περισσότερα από 100 διαφορετικά μοντέλα και έχει προνοήσει ώστε οι κατασκευαστές αμαξωμάτων να μπορούν να κάνουν τις προσαρμογές τους ευκολότερα. Μόλις λάβουν την παραγγελία, οι κατασκευαστές αμαξωμάτων μπορούν να έχουν πρόσβαση στα σχέδια του οχήματος μέσω ενός ειδικού διαδικτυακού portal. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να προγραμματίζουν τη δουλειά τους καλύτερα και να μειώσουν το χρόνο εργασιών στο αμάξωμα μέχρι 20%.

Ο χώρος εργασίας είναι εργονομικός και άνετος, προσφέροντας ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό.


ΕΓΓΥΗΣΗ RENAULT TRUCKS
Η Renault Trucks σχεδίασε τη νέα σειρά D με σκοπό να βελτιστοποιήσει γενικά την αξία χρήσης του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο κατασκευαστής παρέχει την τεχνογνωσία του στους πελάτες του για μία ολοκληρωμένη λύση μεταφορών. Δεσμεύεται να βρίσκεται στο πλευρό τους σε όλη τη λειτουργική ζωή του οχήματος και να τους προσφέρει αποδοτικές λύσεις ως προς τη χρηματοδότηση, την ασφάλιση, την ανάλυση της κατανάλωσης και την εκπαίδευση σε οικονομική οδήγηση, καθώς και τοπικές υπηρεσίες service με χαμηλό κόστος και ελάχιστο χρόνο παραμονής στο συνεργείο.
Τα νέα οχήματα Renault Trucks Euro 6 εξελίχθηκαν με στόχο να προσφέρουν οικονομία, αξιοπιστία και υπερηφάνεια. Το Volvo Group, στο οποίο ανήκει η Renault Trucks, έκανε μία σημαντική επένδυση στη νέα γκάμα, όπως και στα εργοστάσιά της και τον εξοπλισμό που απαιτούνταν για την παραγωγή. Με το νέο οργανισμό πωλήσεων, η Renault Trucks θα επεκτείνει τη γεωγραφική της κάλυψη, αυξάνοντας τον αριθμό μονάδων πωλήσεων και service από 30 έως 40% σε ορισμένες αγορές. Με τη νέα γκάμα οχημάτων και την υποστήριξη ενός παγκόσμιου Group, η Renault Trucks έχει όλα όσα χρειάζονται για να αποκτήσει νέους πελάτες και να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ

IVECO X-WAY: ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟΥ

Μια νέα σειρά εργοταξιακών φορτηγών, για χρήση σε αστικό περιβάλλον και περιστασιακές μετακινήσεις εκτός δρόμου παρουσίασε η Iveco...

ΝΕΑ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑΚΑ MERCEDES-BENZ AROCS

Μια πρώτη γνωριμία με την ανανεωμένη γκάμα των εργοταξιακών Mercedes-Benz Arocs, ένα λασπωμένο και κρύο πρωινό στο Woerth, στο παλιό λατομείο του Ötigheim που έχει γίνει πίστα δοκιμών και στο Gaggenau...

ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ!

Σχεδόν 20 χρόνια χωρίζουν την τέταρτη από την σημερινή πέμπτη γενιά Scania που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες. H ανανέωση δεν είναι μόνο στην εμφάνιση, αλλά αφορούν ολόκληρο το φορτηγό, σασί, ανά...

 
Κλείσιμο [X]