ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ABS ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΖΗΤΗΣΕ Η ΠΕΣΕΔΕ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 19/08/2013

 

Πριν λίγες ημέρες, το προεδρείο της Πανελλήνιας Ένωσης Συνδέσμων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΠΕΣΕΔΕ) πραγματοποίησε συνάντηση με τον υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων, Μιχάλη Παπαδόπουλο με κύριο αντικείμενο τα προβλήματα των εργοληπτικών επιχειρήσεων, σε σχέση με την εφαρμογή της Υπουργικής Απόφασης για τοποθέτηση συστημάτων αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) στα παλαιά φορτηγά οχήματα, τη δυνατότητα πληρωμής των Τελών Κυκλοφορίας με το μήνα, καθώς και άλλα ζητήματα σχετικά με τα βαρέα οχήματα που είναι βασικά εργαλεία των κατασκευαστικών επιχειρήσεων. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως παρόμοια αιτήματα έχουν καταθέσει και οι ομοσπονδίες των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης.

Πιο συγκεκριμένα η ΠΕΣΕΔΕ τόνισε ότι τυχόν εμμονή της Κυβέρνησης στην εφαρμογή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης υπ’ αριθμ. 32353/1475/2002 περί τοποθέτησης ABS σε παλαιά φορτηγά, όχι μόνο δε θα συμβάλλει στην επιδιωκόμενη αύξηση της ασφάλειας των οδικών μεταφορών, αλλά αντίθετα θα συμβάλλει στην δημιουργία στόλου παλαιών οχημάτων που θα έχουν υποστεί παράνομες μετατροπές στο σύστημα κίνησης και πέδησης και θα αποτελούν πλέον βόμβα στα θεμέλια της οδικής ασφάλειας.

Επί πλέον τονίσθηκε στον κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο ότι, πλήθος εργοληπτικών επιχειρήσεων, αδυνατούν να ανταπεξέλθουν αυτή την περίοδο, εν μέσω της κορύφωσης της οικονομικής κρίσης, στο μεγάλο κόστος, αυτών των αμφίβολης αποτελεσματικότητας μετατροπών και θα προτιμήσουν να «σηκώσουν χειρόφρενο» στα οχήματά τους, με προφανή ζημία τόσο του Δημοσίου (είσπραξη τελών κυκλοφορίας), όσο και των εργαζομένων οδηγών και χειριστών, που θα βρεθούν στον δρόμο.

Το προεδρείο της ΠΕΣΕΔΕ, παρέθεσε στον υφυπουργό και άλλα χρονίζοντα αιτήματα σχετικά με την ταξινόμηση των βαρέων οχημάτων που χρησιμοποιούνται στα Δημόσια Έργα.

Ο υφυπουργός άκουσε με κατανόηση τα θέματα που εξέθεσαν οι εκπρόσωποι των Εργοληπτικών Επιχειρήσεων, ζήτησε περαιτέρω στοιχεία και επιφυλάχθηκε να εισηγηθεί τη «βέλτιστη λύση» προς την κατεύθυνση της διαφύλαξης της οδικής ασφάλειας από κινδύνους ανεύθυνων τροποποιήσεων στα βαρέα οχήματα και δήλωσε διατεθειμένος να προωθήσει λύσεις σε δίκαια αιτήματα των κατασκευαστικών επιχειρήσεων.

 

 

ΕΛΛΑΔΑ

NISSAN NAVARA ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ

Το νέο Nissan NAVARA εντάχθηκε στον στόλο της Νέας Οδού, της εταιρίας που έχει αναλάβει τη μελέτη, το σχεδιασμό, την κατασκευή, την εκμετάλλευση, τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου Παραχώρησης «...

ΤΕΕ: ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ

Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων για την πορεία προς το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και τη Βουλή, την Πέμπτη 21/1/2016 και ώρα 11.30, με σημείο εκκίνησης τα Προπύλαια του Πανεπιστημίου ...

ΜΕΣΩ ΚΕΠ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ & ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Στο σχετικό αρχείο μπορείτε να διαβάσετε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τις προϋποθέσεις, το κόστος και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια,...

Κλείσιμο [X]