ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

FUSO CANTER EURO6

ΝΕΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΒΑΡΟΥΣ ΜΕ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ GVW 8,55T ΚΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ DUONIC ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 07/01/2014

 

Το νέο Fuso Canter κάνει την είσοδο του στο model year 2014 εφοδιασμένο με πληθώρα νέων χαρακτηριστικών. Μία νέα κορυφαία έκδοση βάρους με επιτρεπόμενο μικτό βάρος (GVW) 8,55t επιτρέπει ωφέλιμο φορτίο μέχρι 6t, και γίνεται νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Το Canter 9C15/9C18 –όπως ονομάζεται η νέα έκδοση βάρους– περιλαμβάνει στάνταρ αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «Duonic» και φαρδιά καμπίνα «C» (comfort), ενώ διατίθεται με οικονομικούς κινητήρες 3,0lt που αποδίδουν 150και 175Ps υιοθετώντας φίλτρο σωματιδίων και τεχνολογία SCR. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει φρένο κινητήρα με ισχύ πέδησης 50kW, ESP, ABS και ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης.
Το όχημα πληροί τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων που ισχύσουν από 1η Ιανουαρίου 2014 χάρη στους τροποποιημένους κινητήρες. Το Euro 5b+ ισχύει για εκδόσεις βάρους με επιτρεπόμενο GVW μέχρι 6 τόνων, ενώ το Euro6 ισχύει για υψηλότερες εκδόσεις και για το Canter Eco Hybrid. Ο νέος κινητήρας εκτός από λιγότερο ρυπογόνος είναι και πιο αποδοτικός.

ΠAKETO ECOFFICIENCY
Το στάνταρ πακέτο «Ecofficiency» περιλαμβάνει μία σειρά μέτρων σχεδιασμένων για μείωση της κατανάλωσης, όπως υψηλότερες πιέσεις ψεκασμού 2.000bar, χρήση αποδοτικού λιπαντικού κινητήρα, λειτουργία start/stop κινητήρα και μακρύτερες σχέσεις τελικής μετάδοσης. Οι εκδόσεις με επιτρεπόμενο GVW πάνω από 6,5 t στην κατηγορία ισχύος 150 και 175Ps χρησιμοποιούν επίσης ελαστικά με βελτιστοποιημένη αντίσταση κύλισης και βελτιωμένο φίλτρο σωματιδίων (DPF). Αυτές οι εκδόσεις κινητήρων χρησιμοποιούν τεχνολογία BlueTec 6 μέσω ενός καταλυτικού μετατροπέα SCR.
Μία ακόμα καινοτομία ενσωματώνεται στο all-wheel-drive Canter 4x4, το οποίο εφοδιάζεται τώρα στάνταρ με μειωτήρα στροφών για αυξημένη αναρριχητικότητα μέχρι 60%. Το all-wheel drive ενεργοποιείται κατ’ επιλογήν και βοηθά στην οικονομία καυσίμου στην καθημερινή χρήση όταν είναι ανενεργό (μετάδοση 4x2). Επιπλέον, το Canter 4x4 εφοδιάζεται με ένα αυτόματο μπλοκέ διαφορικό πίσω άξονα (εμπλοκή έως 70%) και με φρένο κινητήρα ισχύος 50kW.
Ο νέος εξοπλισμός του Canter ΜΥ 2014 ολοκληρώνεται με έναν ευρυγώνιο καθρέπτη, που διατίθεται προαιρετικά και συνιστάται κυρίως για φαρδιά αμαξώματα όπως π.χ. κλειστού τύπου. Το Fuso Canter είναι η προσωποποίηση του συμπαγούς φορτηγού και διαθέτει υψηλό βαθμό ευελιξίας, επιτρεπόμενα μικτά βάρη 3,5 – 8,55t, υψηλά ωφέλιμα φορτία, μεγάλη ποικιλία εκδόσεων με μετάδοση 4x2 και 4x4, υβριδικό σύστημα κίνησης, αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 3 εκδόσεις καμπίνας, 6 μεταξόνια, 3 εξόδους ισχύος (PTO), και ομοιόμορφη κατανομή οπών πλαισίου που επιτρέπει την τοποθέτηση της μεγαλύτερης ποικιλίας αμαξωμάτων.

 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ

ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ!

Σχεδόν 20 χρόνια χωρίζουν την τέταρτη από την σημερινή πέμπτη γενιά Scania που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες. H ανανέωση δεν είναι μόνο στην εμφάνιση, αλλά αφορούν ολόκληρο το φορτηγό, σασί, ανά...

IVECO Z TRUCK CONCEPT

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα της έκθεσης επαγγελματικών οχημάτων στο Αννόβερο IAA 2016...

ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Η Mercedes-Benz Vans εξελίσσεται από ένα απλό κατασκευαστή van σε ένα προμηθευτή ολοκληρωμένων λύσεων μεταφοράς. Κι αυτή τη φορά έχουμε να κάνουμε με ένα πρωτοφανές επίπεδο της διασύνδεσης των πληροφο...

Κλείσιμο [X]