ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΤΟ ΝΕΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES

Η FIAT ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΣΕ FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 03/02/2014

 

Η Fiat, η έβδομη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, αλλάζει όνομα και μετακινεί την έδρα της εκτός Ιταλίας.

Η Fiat που πρόσφατα συγχωνεύτηκε με την Chrysler, μετακινεί τα κεντρικά γραφεία της διοίκησής της στην Ολλανδία και μεταφέρει τη φορολογική της έδρα στη Βρετανία.

Επίσης, παρουσίασε το νέο εταιρικό λογότυπο, που θα αντιπροσωπεύει την Fiat και την Chrysler με το ακρωνύμιο FCA, το οποίο σημαίνει «Fiat Chrysler Automobiles», ωστόσο κάθε γράμμα έχει ένα ξεχωριστό γεωμετρικό σχήμα, που συμβολίζει κάτι. Συγκεκριμένα το γράμμα «F» προέρχεται από ένα τετράγωνο που συμβολίζει την ευστοχία και σταθερότητα, το «C» προέρχεται από κύκλους που συμβολίζουν τους τροχούς, την αρμονία και τη συνέχεια και τέλος, το «Α» προέρχεται από ένα τρίγωνο και δηλώνει την ενέργεια και την αιώνια εξέλιξη.

Η εταιρεία παράλληλα θα εισαγάγει τις μετοχές της στη Wall Street, ενώ θα παραμείνει εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνου.

Η διοίκηση της Fiat Chrysler διατείνεται ότι οι κινήσεις αυτές δεν έχουν στόχο την αποφυγή καταβολής φόρων, παρά το ότι η Βρετανία διαθέτει ένα πολύ πιο ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς για τις επιχειρήσεις από ότι η Ιταλία.

Σε ανακοίνωσή του ο όμιλος ανέφερε ότι δεν αναμένει σημαντική μεταβολή των φόρων που καταβάλει, ενώ ανέφερε εξάλλου πως κατέγραψε υψηλότερα προ φόρων κέρδη από το αναμενόμενο το 2013, αλλά αναμένει χαμηλότερα κέρδη το 2014.

Η ιταλική εταιρεία έλεγχε την αμερικανική από το 2009, αλλά εξαγόρασε το υπόλοιπο 41,5% των μετοχών της πριν λίγες ημέρες.

Στη συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της Fiat στην ιστορική της έδρα, στο Τορίνο, ανακοινώθηκε ότι τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 1,95 δισ. ευρώ το 2013, από 0,9 το προηγούμενο οικονομικό έτος. Οι πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο αυξήθηκαν 3% στα 4,35 εκατ. οχήματα, αν και η εταιρεία συνέχισε να χάνει χρήματα στην Ευρώπη. Το καθαρό της χρέος αυξήθηκε ελαφρά από 6,55 σε 6,65 δισ. ευρώ. Το Δ.Σ. της εταιρείας απέκλεισε το ενδεχόμενο να δώσει μερίσματα στους μετόχους, για να διατηρήσει το επίπεδο ρευστότητάς της.

Ο πρόεδρος του ΔΣ Τζον Ελκάν –εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι–, πρόσθεσε ότι «ξεκινά μια νέα εποχή για την ιστορική αυτή βιομηχανία με ικανοποιητικά επίπεδα ανταγωνιστικότητας».

Παρατηρητές επισημαίνουν ότι μένει να φανεί αν θα συνεχίσουν να λειτουργούν και με ποιο ρόλο οι μονάδες παραγωγής στην Ιταλία, ιδίως η ιστορική βιομηχανία του Μιραφιόρι.

Ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Ενρίκο Λέτα κάλεσε τους Ιταλούς να υποστηρίξουν τη Fiat και στη νέα της ενσάρκωση. Καθώς η εταιρεία θα γίνει «ένας παγκόσμιος παίκτης», το ζήτημα της φορολογικής της έδρας «είναι ένα εντελώς δευτερεύον ζήτημα», είπε ο κ. Λέτα στις Βρυξέλλες, παρά το ενδεχόμενο το ιταλικό κράτος να απολέσει έσοδα.

 

 

ΚΟΣΜΟΣ

Η VOLVO TRUCKS ΚΑΝΕΙ ΦΑΡΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΑΡΚΑΔΟΡΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΡΙΒΙΕΡΑ

H Volvo Trucks ξαναχτυπά! Αυτή τη φορά επιστρέφει με μια φάρσα σε έναν παρκαδόρο στην Ιταλική Ριβιέρα, προκειμένου να προωθήσει το νέο...

ΣΟΥΖΑ ΚΑΙ ΛΕΖΑΝΤΑ

Κόντρα σε κάθε λογική και φυσικά προς μεγάλη ταπείνωση όσων δεν κατάφεραν ποτέ να σηκώσουν «λαμπάδα» ούτε Honda XR200, υπάρχει ένας...

«Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ»

Όχι, δεν αναφερόμαστε στην αμερικανική αισθηματική δραματική ταινία του Μαρκ Φόρστερ με τον ομώνυμο τίτλο, αλλά σε ένα χορό βγαλμένο μέσα από τον...