ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 10/12/2012

 

Κείμενο: Ν. Μήττας | Εικόνες: Αρχείο

Αν και έχουν έρθει τα πάνω κάτω στις μετακινήσεις των 300 της Βουλής, το νέο Space Class που έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση Busworld Τουρκία 2012, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι διακαής πόθος όλων αυτών που αναζητούν «προεδρικές» ανέσεις.

Το νέο Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI Limo-Vip δεν είναι απλά άλλο ένα λεωφορείο μετακινήσεων, για οποιουδήποτε είδους χρήσεις. Δόξα τω Θεώ, η ErmisBus έχει πλούσια γκάμα και για πιο χαλαρές καταστάσεις. Πρόκειται για το λεωφορείο που θα ήθελε κάθε πρωτοκλασάτος ροκ σταρ για να μεταφερθεί από το πεντάστερο ξενοδοχείο του στο συναυλιακό χώρο, ή ένας τζέντλεμαν από τη μια άκρη της χώρας στην άλλη, παραμένοντας συνδεδεμένος με την επιχείρηση ή την οικογένεια του και απολαμβάνοντας γεύμα και σαμπάνια όπως στα καλά γαλλικά εστιατόρια. Με λίγα λόγια, είναι η λιμουζίνα των υψηλόβαθμων στελεχών και όλων όσων μπορούν κάτω από αυτές τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες να αποκτήσουν - επενδύσουν σε ένα από τα πιο σύγχρονα και ασφαλή μεταφορικά οχήματα της χλιδάτης κατηγορίας.

Δυστυχώς, για την ώρα, το εικονιζόμενο μοντέλο αποτελεί πρωτότυπο. Αλλά ακόμα και σε αυτή του τη μορφή –που δεν πρόκειται να διαφέρει σημαντικά απ’ το  λεωφορείο της παραγωγής σύμφωνα με τις πηγές μας– το Limo-Vip εντυπωσίασε κοινό και ανταγωνιστές στην Κωνσταντινούπολη, κυρίως λόγω του σχεδιασμού του αλλά και των τεχνολογιών που φέρει.

Το υπερπολυτελές αμάξωμα τουριστικού τύπου έκδοσης Limo έχει ISO 9001:2000 και φέρει πανευρωπαϊκή έγκριση τύπου 2007/46, με πιστοποιητικό ευρωπαϊκής συμμόρφωσης COC.

Κάτω από το καπό συναντάμε το γνωστό ΟΜ 642 DE30LA πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 190Ps και 440Nm ροπής. Το Sprinter εξοπλίζεται με όλες τις ηλεκτρονικές ασπίδες (ASR, ESP, ABS, BAS και EBD) και διαθέτει ενισχυμένο εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα, καθώς επίσης και αυτόματο πιλότο (cruise control) για άνετα ταξίδια, στα οποία συντελεί και το πολυτελές κάθισμα του οδηγού με ανάρτηση και σπαστό μπράτσο. Ο οδηγός έχει στα χέρια του ψηφιακό ταχογράφο, με την ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 100km/h, αλλά και πολυλειτουργική οθόνη Assyst, που τον ενημερώνει για τα διαστήματα του service. Το «κινητό διαμέρισμα» σύμφωνα με τον κατασκευαστή, έχει χαμηλή κατανάλωση, και αυτό κυρίως λόγω των αεροδυναμικών βοηθημάτων που έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. Περισσότερες πληροφορίες γύρω από την κατανάλωση θα έχουμε σε λίγους μήνες, οπότε και αναμένεται η διάθεσή του στη χώρα μας. Οι φίλοι μας από την Κύπρο θα χρειαστεί να περιμένουν λίγο ακόμα, αφού αναμένεται η κυκλοφορία του το φθινόπωρο.

Ας περάσουμε, όμως, στο ζουμί της υπόθεσης. Ανοίγοντας τη γυάλινη πόρτα (ανοίγει ηλεκτρικά!) ερχόμαστε αντιμέτωποι με σκάλα τριών βαθμίδων –παρακαλώ, με χαμηλωμένο σκαλοπάτι. Προχωρώντας μέσα, η καλοκατασκευασμένη καμπίνα με τα άριστα υλικά κερδίζει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Το φινίρισμα είναι κορυφαίο, ενώ οι επενδύσεις από γνήσιο ξύλο (μαόνι) και δέρμα σχεδόν παντού συνθέτουν ένα από τα πιο πολυτελή εσωτερικά που έχουν δει τα μάτια μας μέχρι σήμερα!

Τόσο ο ενδιαφερόμενος οδηγός όσο και οι πολύ σημαντικοί επιβάτες, έχουν στη διάθεσή τους όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Πιο αναλυτικά, ο πρώτος χαίρεται πανοραμικό εμπρόσθιο παρμπρίζ με λωρίδα ηλιοπροστασίας, ενώ στην άνεση των κυρίων που βρίσκονται πίσω και υπερυψωμένα συμβάλλουν: θερμοηχομονωτικά, πανοραμικά, μεγάλα και διπλά φιμέ πλευρικά κρύσταλλα, θέρμανση ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη με convectors αριστερά/δεξιά, κλιματισμός ισχύος 16,5kW με διπλό κομπρεσέρ, φωτισμός φθορίου και LED κατά μήκος της οροφής και των καναλιών, κρυφός φωτισμός LED νυκτός (με αυξομειωτή έντασης σε οροφή/διάδρομο/σκάλα για ρομαντικές καταστάσεις), ψυγείο 25lt για να διατηρεί σε σωστή θερμοκρασία τη σαμπάνια, Bucket-Softline τουριστικά ανακλινόμενα καθίσματα (με υποπόδια, διχτάκι, τραπεζάκι, χειρολαβές και ξύλινα σπαστά μπράτσα, για σαν στο σπίτι σας αίσθηση), ηχοσύστημα με οθόνη αφής, καπελιέρες χειραποσκευών με ατομική παροχή αέρα και φωτισμού ανά επιβάτη, καθώς και πολλά άλλα που συνθέτουν μια εντυπωσιακή φιλόξενη εικόνα. Στους αποθηκευτικούς χώρους διατίθενται: σκαμμένη οπίσθια μπαγαζιέρα με καπό και πανοραμικό φιμέ κρύσταλλο, καθώς και δύο πλευρικές σκαμμένες μπαγαζιέρες αριστερά/δεξιά ώστε να χωρέσουν τα πάντα.

Κλείνοντας αυτή τη σύντομη παρουσίαση, μπορούμε να σας πούμε με σιγουριά πως η νέα Limo της ErmisBus εκπλήσσει σαν «πακέτο», ενώ αν σ’ αυτό προσθέσετε και την υποδειγματική after sales υποστήριξη της εταιρείας, τότε μιλάμε για τόν παίκτη της κατηγορίας του.

 

 

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Η «ΠΑΡΕΑ» ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ

Με την προσθήκη τεσσάρων νέων εκδόσεων η οικογένεια του ComfortClass S 500 ολοκληρώθηκε τουλάχιστον από πλευράς αμαξωμάτων....

IRIZAR I2E

Ο όμιλος Irizar, μια παγκόσμια μπράντα στον τομέα των τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων, ο οποίος παρεμπιπτόντως γιορτάζει τα 125 χρόνια από...

ΣΤΟ ΑΒΑΤΟ ΤΗΣ VAN HOOL

Τη Δευτέρα 12 Μαΐου 2014 πλήθος επίτιμων καλεσμένων –μεταξύ των οποίων ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Νίκολα Γκρουέφσκι, καθώς και αρμόδιοι υπουργοί σε...