ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ «VOLKSWAGEN SERVICE QUALITY AWARD 2012» ΣΤΗΝ KARENTA AE

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 21/12/2012

 

Κριτήρια για την βράβευση αποτελούν οι επιδόσεις σε συγκεκριμένους δείκτες, που προκύπτουν από την έρευνα ικανοποίησης πελατών που διεξάγει το εργοστάσιο. Η Karenta ΑΕ και πιο συγκεκριμένα το σημείο εξυπηρέτησης After Sales επί της οδού Μηλιαράκη 53-55 στα Κ. Πατήσια, κατάφερε εξαιρετικές επιδόσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί στους 100 καλύτερους, σε περισσότερους από 6.000 αντιπροσώπους που συμμετείχαν.

 

Κατά την απονομή των βραβείων, ο κος Michael Horn, επικεφαλής για τη μάρκα Volkswagen στο After Sales, αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στη μεγάλη αφοσίωση των συμμετεχόντων τονίζοντας ότι:

«Τα αποτελέσματα της έρευνας εξυπηρέτησης πελατών αποδεικνύουν ότι έχουμε αναπτύξει πάρα πολύ την ποιότητα υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον όλοι οι νικητές έχουν επιδείξει τον συστηματικά πελατοκεντρικό προσανατολισμό τους καθώς και την προσωπική αφοσίωση των υπαλλήλων».

Προσπάθεια όλων στην Karenta ΑΕ είναι να συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις, εξασφαλίζοντας παράλληλα σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Να παρέχουν δηλαδή άριστες υπηρεσίες, καθολικά υψηλού επιπέδου, σε κάθε σημείο της αλυσίδας προσφοράς τους.

 

 

ΑΓΟΡΑ

15 VOLVO FH ΣΤΗΝ CARGO MED SA

Ψήφο εμπιστοσύνης στον τράκτορα Volvo FH έδωσε η Cargo Med SA, επιλέγοντας 15 νέα οχήματα για τις ανάγκες ανανέωσης του στόλου της...

22 IVECO MINIBUS ΣΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ.

22 νέα λεωφορεία IVECO DAILY Minibus 20+1 θέσεων προμηθεύτηκε η Ελληνική Αστυνομία από την ΠΑΥΛΟΣ Ι. ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ Α.Ε.Β.Ε....

ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ MERCEDES-BENZ

Τα επαγγελματικά της «αστέρια» Sprinter, Vito και Citan αλλά και τη νέα X-Class παρουσιάζει η Mercedes-Benz στη Θεσσαλονίκη...

 
Κλείσιμο [X]