ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ

50 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 08/02/2013

 

Το Car & Truck συνάντησε τον περιφερειακό διευθυντή της Isuzu για την Ευρώπη κ. Koichiro Yoshida στον πολυχώρο Attart Off Road Park, και συνοδήγησε μαζί του σε έναν δρόμο με πολύ απότομες ερωτήσεις…

C&T: Πώς αντιμετωπίζει η «μαμά» Isuzu την κρίση στην Ελλάδα;

K.Y.: Κατανοούμε την κρίση και αντιλαμβανόμαστε αυτό που συμβαίνει όχι μόνο στη χώρα σας αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Σκοπός μας είναι να είμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας και να διατηρήσουμε το δίκτυο πωλήσεων. Κάποια στιγμή η κρίση θα περάσει, τουλάχιστον έτσι έχει διδάξει η ιστορία, και οφείλουμε να είμαστε εκεί για να καλωσορίσουμε τη νέα εποχή. Σαν Isuzu, θα προσπαθήσουμε να προσφέρουμε απλόχερα προωθητικές υπηρεσίες και καμπάνιες, ώστε ο Έλληνας επαγγελματίας να γνωρίσει καλύτερα το νέο D-Max. Άλλωστε, πάντα θα υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον, και εμείς θα κάνουμε ότι είναι καλύτερο ώστε αυτό το ενδιαφέρον να προτιμήσει Isuzu.

C&T: Πόσο καλύτερο μπορεί να είναι το νέο Isuzu D-Max από τη στιγμή που έρχεται να αντικαταστήσει ένα ήδη από όλες τις πλευρές πετυχημένο μοντέλο;

K.Y.: Αυτή είναι μια δύσκολη ερώτηση και χαίρομαι πάρα πολύ που μου την κάνετε. Τι είναι το νέο D-Max; Είναι το DNA του που το κάνει ξεχωριστό. Προέρχεται από μια εταιρεία με πολύ μεγάλη παράδοση στα επαγγελματικά οχήματα και μόνο. Οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν μια πολυδιάστατη γκάμα, και είναι πολύ δύσκολο να είσαι καλός σε όλα. Εμείς έχουμε μόνο επαγγελματικά, και αυτό δεν άλλαξε ούτε προς χάρη των κερδών ούτε προς χάρη του label. Πέρα όμως από το DNA, το νέο Isuzu D-Max έχει μεγαλύτερους χώρους και σχεδίαση που χτίστηκε πάνω στις ευρωπαϊκές απαιτήσεις, είναι πιο δυνατό και πιο οικονομικό από ποτέ, ενώ έχει και πολλά άλλα πλεονεκτήματα που θα τα ανακαλύψετε οδηγώντας το.

C&T: Ποιους βλέπετε ως ανταγωνιστές σας;

K.Y.: Κάθε χώρα είναι ιδιαίτερη στον ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, στην Ταϊλάνδη ο κυριότερος ανταγωνιστής μας είναι η Toyota. Σε κάποιες άλλες χώρες είναι η Nissan. Στην πραγματικότητα όμως όλοι είναι ανταγωνιστές μας, και οφείλουμε να τους σεβόμαστε. Επίσης το Volkswagen Amarok είναι ένας νέος και δυνατός παίκτης της κατηγορίας μας, χωρίς φυσικά να αγνοούμε τη Ford και τη Mazda που έχουν εξίσου ανταγωνιστικά μοντέλα.

C&T: Τι άλλο να περιμένουμε στο μέλλον;

K.Y.: Το βλέπετε μπροστά σας το μέλλον! Το νέο Isuzu D-Max αλλάζει όλη τη σειρά, και για την ώρα δεν υπάρχει κάτι άλλο στο προσκήνιο. Θα παραμείνουμε με ανοιχτά τα αφτιά για να ακούσουμε τις φωνές των αγοραστών κυρίως της Ευρώπης, ώστε οι αλλαγές που θα ακολουθήσουν να είναι πάντα με βάση τις επιθυμίες και τις ανάγκες των καταναλωτών.

C&T: Τι θέλετε να πείτε στους Έλληνες υποψήφιους αγοραστές;

K.Y.: Κοιτάζοντας ένα όχημα, ξεχωρίζεις και το χαρακτήρα του. Αυτό ακριβώς θέλουμε και εμείς να δουν οι υποψήφιοι αγοραστές. Θέλουμε να δοκιμάσουν τις πραγματικές δυνατότητες του νέου Isuzu D-Max προτού αποφασίσουν ποιο επαγγελματικό θα αγοράσουν, και να γνωρίζουν πως η εταιρεία Π. Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, με ένα μεγάλο δίκτυο στην Ελλάδα, είναι πάντα δίπλα στον πελάτη, δημιουργώντας ανταγωνιστικά πακέτα προσφορών και υπηρεσιών.

 

 

ΠΡΟΣΩΠΑ

TUV AUSTRIA HELLAS ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΧΩΡΛΗΣ

Η TÜV AUSTRIA ιδρύθηκε το 1872 (πριν 143 χρόνια) ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 1994 και είναι θυγατρική εταιρεία του αυστριακού οργανισμού TÜV AUSTRIA....

ΝΕΟΣ LCV MANAGER ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΣΥΓΓΕΛΙΔΗ

O Σπύρος Κοντογιώργης αναλαμβάνει καθήκοντα LCV Manager του Ομίλου Συγγελίδη. Ο κ. Κοντογιώργης είναι ένα από τα πιο έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη της εγχώριας αγοράς...

Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΤΟ «ΤΙΜΟΝΙ» ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Ο Γρηγόρης Δημητριάδης είναι ο νέος πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, έπειτα από την έγκριση της...

 
Κλείσιμο [X]