Μόνο νίκη δεν είναι η αναφορά στο νέο Κ.Ο.Κ. για την περιστασιακή κυκλοφορία των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, για αποβίβαση ή επιβίβαση κ.λπ. ή τα έμφορτα οχήματα. Η διευκρίνηση που ακολούθησε μετά την ψήφιση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, πρακτικά κατήργησε τη δυνατότητα μόνιμης κατάληψης της λεωφορειολωρίδας και στη Θεσσαλονίκη (όπου υπήρχε σχετική ασυλία), αφού πλέον ισχύουν οι ίδιοι όροι για όλους.
Είναι ενδεικτικό ότι πλέον στο κέντρο της Αθήνας οι λωρίδες για τα λεωφορεία σπάνια έχουν κίνηση.
Η διεκδίκηση συνεχίζεται και μέσα στο καλοκαίρι με νέο έγγραφο του ΣΑΤΑ προς τον αναπλ. υπουργό Μεταφορών Κώστα Κυρανάκη, με βασικό αίτημα να γίνει μόνιμη με νόμο η διέλευση των μισθωμένων Ε.Δ.Χ ΤΑΞΙ από τις λεωφορειολωρίδες. Επιπλέον, ζητείται αύξηση της χιλιομετρικής αποζημίωσης κατά 5 σεντς και της ελάχιστης αποζημίωσης (από 4 σε 5 ευρώ), της χρονοχρέωσης από 15 σε 25 ευρώ (ενεργή κάτω από τα 40 χ.α.ω. παράλληλα με τα χιλιόμετρα) και… κατάργηση της σταθερής χρέωσης 40 ή 55 ευρώ από/προς το αεροδρόμιο.
Ο ΣΑΤΑ προτείνει να μετατεθεί η υποχρεωτική ταξινόμηση ταξί μηδενικών ρύπων, αντί για το 2026 στο μακρινό… 2035 και φυσικά, μια μεγάλη σειρά από ρυθμίσεις, μερικές από τις οποίες είναι σοβαρές.