G-H7E76SPKL2
Ford collaborates with DP World London Gateway to demonstrate how autonomous delivery could benefit large worksites such as ports. LICENSE EXPIRES: In perpetuity. LICENSE BY: Makerhouse Europe. LICENSE SCOPE: A - Earned editorial, press releases, press kits, D - All print media (newspaper, magazine etc). REGION: EU. COPYRIGHT AND IMAGE RIGHTS: This content is solely for editorial use and for providing individual users with information. Any storage in databases, or any distribution to third parties within the scope of commercial use, or for commercial use is permitted with written consent from Ford of Europe GmbH only.

Αυτόνομα Van δοκιμάζει η Ford

Η Ford Motor Company και το DP World London Gateway πραγματοποίησαν μία δοκιμή με ένα προσομοιωμένο αυτόνομο όχημα για να δείξουν την αποδοτικότητα της αυτόνομης οδήγησης των Van σε φόρτωση και διαχείριση δεμάτων, σε χώρους όπως οι αποθήκες, τα λιμάνια και τα εργοτάξια.

Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος του ερευνητικού προγράμματος της Ford για την αυτόνομη οδήγηση, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν πόσο ωφέλιμα είναι τα αυτόνομα οχήματα για τις δραστηριότητές τους.

Η Ford δοκιμάζει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης σε μεγάλες πόλεις σε όλη την Αμερική σε συνεργασία με την Argo AI και επενδύει περίπου 6 δισ. ευρώ μέχρι το 2025 για την αυτόνομη κινητικότητα.

Το DP World London Gateway –ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα λιμάνια της Μ. Βρετανίας– βρίσκεται 40 χιλιόμετρα ανατολικά του κεντρικού Λονδίνου και ήδη ενσωματώνει την αυτοματοποιημένη τεχνολογία ως εγγενές κομμάτι των δραστηριοτήτων του, στη διαχείριση μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Για τη δοκιμή, η Ford χρησιμοποίησε ένα ειδικά προσαρμοσμένο και κατάλληλα εξοπλισμένο Transit ώστε να θυμίζει σε εμφάνιση ένα πραγματικό αυτόνομο όχημα με τον οδηγό κρυμμένο μέσα σε ένα “Human Car Seat”. Οι εργαζόμενοι στο κτίριο υποδοχής της εταιρείας φόρτωναν δέματα σε ασφαλή  ντουλάπια στο πίσω μέρος του Transit. Στη συνέχεια, σε καθορισμένες ώρες παράδοσης, το όχημα μετέβαινε στην κυρίως υποδοχή, διανύοντας απόσταση 3,5 χιλιομέτρων για την παράδοση των δεμάτων.

Οι ερευνητές, οι οποίοι παρακολούθησαν κάθε βήμα της διαδικασίας και πήραν συνεντεύξεις από τους συμμετέχοντες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη δοκιμή, διαπίστωσαν ότι οι εργαζόμενοι γρήγορα εξοικειώθηκαν με τη χρήση του τροποιημένου van. Κάποιοι εκπαίδευσαν εκ των προτέρων συναδέλφους για πρόσβαση στα δέματά τους, ενώ άλλοι επινόησαν λύσεις για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που σκόπιμα είχαν θέσει οι ερευνητές, όπως π.χ. η τοποθέτηση δεμάτων σε λάθος ντουλάπια.

Σημειώνεται ότι το Λιμάνι του Tilbury, το εργοστάσιο της Ford στο Dagenham και το DP World London Gateway θα αποτελέσουν το Thames Freeport μια ειδική οικονομική ζώνη  (καθεστώς freeport).

Ελέγξτε επίσης

Υδροφόρα πόσιμου νερού από την ERGOTRAK και τη Ford Trucks για τον Δήμο Κιλκίς

Ένα υψηλών προδιαγραφών υδροφόρο φορτηγό για πόσιμο νερό, παρέδωσε στο Δήμο Κιλκίς στις αρχές Μαΐου …

Τα Περιοδικά μας