Με διευκρινιστική του εγκύκλιο, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιτρέπει και στο «μόρφωμα» των Ιδιότυπων Μεταφορικών Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης (ΙΜΕ ΕΠΕ) να αποκτούν αυτές κατά κυριότητα ή να μισθώνουν φορτηγά δημόσιας χρήσης (ΦΔΧ). Η δυνατότητα αυτή παρέχεται παρά το γεγονός ότι αυτή η νομική μορφή έπρεπε να έχει καταργηθεί οριστικά από το 2013, αλλά συντηρείται τεχνητά με συνεχείς παρατάσεις ως παράθυρο καταστρατήγησης του ανταγωνισμού, υπό τον μανδύα της δυνατότητας κάποιων να πάρουν μια αξιοπρεπή σύνταξη.
Η σχετική διευκρινιστική εγκύκλιος αναφέρει σχετικά τα εξής: «Οι Ιδιότυπες Μεταφορικές Εταιρείες (ΙΜΕ), οι οποίες σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 7 περ. γ’ ν.3887/2010 (Α’ 174) συνεχίζουν να λειτουργούν με αυτή τη νομική μορφή έως και τις 27 Ιανουαρίου 2024 (βλ. σχετική εγκύκλιο), αποτελούν εταιρείες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που διέπονται από τη νομοθεσία περί ΕΠΕ με την επιφύλαξη των ειδικών ρυθμίσεων του άρθρου 3 ν. 383/1976».
Και τονίζει ο υφυπουργός με την υπογραφή του: «Η ύπαρξη των ανωτέρω ειδικών ρυθμίσεων για τις ΙΜΕ δεν συνεπάγεται από πλευράς νομοθεσίας μεταφορών τον περιορισμό της δυνατότητας αυτών των εταιρειών, με εφαρμογή των γενικών διατάξεων περί ΕΠΕ, να δραστηριοποιούνται στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές και με ΦΔΧ ιδιόκτητα ή μισθωμένα».