Το νέο Atego εξακολουθεί να διατίθεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 6,5 έως 16t ωστόσο τόσο η γραμμή κίνησης όσο και η σχεδίαση του φέρουν εντυπωσιακές αλλαγές. Το νέο αστέρι των διανομών, ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μεγαλύτερων αδερφών (Antos, Arocs και Actros). Σε επίπεδο κινητήρων, ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 7 μηχανικά σύνολα (5.1lt και 7.7lt) με ισχύες από 156 έως 299Ps. Χάρη στον συνδυασμό του άμεσου ψεκασμού Common-Rail, των τεχνολογιών SCR και EGR αλλά και το ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων, τα μηχανικά σύνολα θα πληρούν τις περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές Euro6 ενώ, οι μέχρι στιγμής πρώτες δοκιμές των Γερμανών κάνουν λόγο για έως και 5% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τα προηγούμενα μηχανικά σύνολα, τεχνολογίας Euro5.
Μια από τις σημαντικότερες ειδήσεις γύρω από τη νέα γενιά του Atego σε σχέση με το μοντέλο που ετοιμάζεται να βγει στη σύνταξη, αφορά στην προσθήκη του νέου κιβωτίου ταχυτήτων, τύπου PowerShift3, από το βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Επιπρόσθετα, το ESP θα αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού όλων των εκδόσεων ενώ ένα νέο μηχανόφρενο δύο σταδίων καθώς και ένα προαιρετικό –μαγνητικό– ρετάρντερ, ενισχύουν σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια του Atego.
Δείτε και διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Απριλίου (# 113)…
Γνωρίστε το νέο αστέρι των διανομών: