Σάββατο, 18 Οκτωβρίου, 2025
ΑρχικήΕιδήσειςΣτρατηγική συνεργασία BYD με την ιταλική Inter

Στρατηγική συνεργασία BYD με την ιταλική Inter

Ο τεχνολογικός γίγαντας BYD με τις μάρκες BYD και Denza, ενώνει τις δυνάμεις του με τους Nerazzurri της ιταλικής Inter από το Μιλάνο, μέσω μιας παγκόσμιας στρατηγικής συμφωνίας για τις επόμενες τρεις σεζόν.

Η συνεργασία, με έντονο παγκόσμιο χαρακτήρα, δημιουργεί ενδιαφέρουσες συνέργειες. Η Inter, με πάνω από 533 εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο, κατατάσσεται δεύτερη μεταξύ των παγκόσμιων ποδοσφαιρικών συλλόγων ως προς την αύξηση της βάσης οπαδών τα τελευταία πέντε χρόνια. Στην Κίνα, όπου εδρεύει η BYD, η Nerazzurri είναι επίσης μία από τις πιο αγαπημένες ομάδες, με πάνω από 154 εκατομμύρια οπαδούς. Στη Νότια Αμερική, η Inter υπολογίζει σχεδόν 90 εκατομμύρια οπαδούς.

Μέσω των εμπορικών σημάτων BYD και DENZA, ο κινεζικός όμιλος θα διαθέσει περίπου 70 αυτοκίνητα για τη διοίκηση, το τεχνικό προσωπικό και τους παίκτες της πρώτης ομάδας. Αρχικά, η Inter θα λάβει μια ειδική έκδοση του BYD SEALION 7, προσαρμοσμένη στα χρώματα των Nerazzurri, ενώ μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση, στα ίδια χρώματα, θα διατεθεί σε οπαδούς της Inter.

Η Inter αποτελεί τη μόνη ιταλική ποδοσφαιρική ομάδα που δεν έχει υποβιβαστεί ποτέ από την κορυφαία βαθμίδα του ιταλικού πρωταθλήματος. Ιδρύθηκε το 1908, μετά από εσωτερική διάσπαση του «Milan Cricket and Football Club» (νυν Milan CFC) και κέρδισε το πρώτο της πρωτάθλημα το 1910.

 

ΛΕΖΑΝΤΑ

Η Stella Li εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD (και πρόεδρος της αμερικανικής θυγατρικής), ανάμεσα στον οικονομικό διευθυντής της FC Internationale Milano (αριστερά), Giorgio Ricci και τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ιταλικής ποδοσφαιρικής ομάδας, Giuseppe Marotta (δεξιά).

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ