Είναι προφανές πως η Mini έχει αποφασίσει να μεγαλώσει την οικογένειά της και μετά την άφιξη των Clubman, Coupe και Roadster, και τώρα με τις πρώτες συζητήσεις για το νέο Clubvan σίγουρα αναζητά ένα μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας. Πόσο μάλλον σε μία αγορά που στη δεκαετία του ’60 και του ’70 ήξερε πάρα πολύ καλά να υπηρετεί, αυτή του επαγγελματία.
Έτσι λοιπόν, η Mini ξαναχτυπά στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών με το Clubvan, το οποίο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά αντικειμένων μικρού όγκου (αλλά και με lifestyle εικόνα), στις οποίες αναμένεται να προσφέρει σημαντικές λύσεις.
Φήμες οργιάζουν πως το νέο παιδί της Mini αναμένεται να λανσαριστεί τους επόμενους μήνες, αφού οι τροποποιήσεις που πρόκειται να δεχθεί είναι σχετικά μικρές, και αυτό γιατί το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη προέρχονται ήδη από το αδερφό Clubman, το αντίστοιχο επιβατικό. Οι κύριες διαφορές των δύο μοντέλων εστιάζονται εξωτερικά στην αντικατάσταση των πίσω παραθύρων με ενισχυμένες επενδύσεις αλλά και εσωτερικά, καθώς η πίσω σειρά καθισμάτων δεν υφίσταται προκειμένου να σχηματιστεί ένας επίπεδος χώρος φόρτωση.
Από άποψης εξοπλισμού, το Clubvan θα περιλαμβάνει διαχωριστικά από αλουμίνιο για την προστασία των επιβατών από τα αντικείμενα στο χώρο φόρτωσης (όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλα τα οχήματα αυτής της κατηγορίας), παροχή ρεύματος επίσης στο χώρο φόρτωσης, καθώς και μια πλειάδα αξεσουάρ με τα οποία θα μπορεί ο υποψήφιος αγοραστής να προσωποποιήσει την εξωτερική εμφάνιση και τον εσωτερικό διάκοσμο.
Σε ό,τι αφορά τώρα τις διαστάσεις του Clubvan, η καρότσα έχει ωφέλιμο μήκος 1.138mm, ύψος 1.018mm και μπορεί να «σηκώσει» φορτία με βάρος έως 370kg και όγκο έως 858lt.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το Vanette της Mini θα εξοπλίζεται για την ώρα με τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 121Ps, που θα συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και πετρελαιοκινητήρες.