Ακόμη μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου, μια ανανεωμένη σειρά κινητήρων, βελτιωμένο πίσω άξονα με μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης, προηγμένες λειτουργίες και συνδεδεμένες υπηρεσίες υπόσχεται η νέα γενιά του S-Way, η οποία παρουσιάστηκε στην αρχή του καλοκαιριού, μόλις δύο χρόνια από την πρώτη παρουσίαση του από την Iveco, το 2019.
Tο ανανεωμένο S-Way είναι διαθέσιμο με μια ενδιαφέρουσα τεχνολογία επικοινωνίας, τον «φωνητικό σύντροφο» IVECO Driver Pal. Το γνωστό (από τα κινητά android) Alexa της Amazon (ο μπλε κύκλος επάνω από την πόρτα) επιτρέπει στον οδηγό να αλληλεπιδρά με το όχημα, τα συστήματα ελέγχου του, την αίθουσα ελέγχου IVECO και όλες τις λειτουργίες διαχείρισης στόλου, χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές.
Μέσα από το «MyIVECO», ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τα χειριστήρια στην καμπίνα, να διαχειριστεί το σύστημα ψυχαγωγίας ή το σύστημα πλοήγησης σχεδιάζοντας μια νέα διαδρομή, να ελέγξει την κατάσταση του οχήματος ή να δει την τρέχουσα αξιολόγηση του προσωπικού του οδηγικού στυλ. Το IVECO Driver Pal φέρνει ακόμη σε επαφή τον οδηγό με την κοινότητα άλλων οδηγών μέσω του «MyCOMMUNITY», για επικοινωνία, ανταλλαγή ταξιδιωτικών πληροφοριών και αλληλοϋποστήριξη, χωρίς ο οδηγός να αφήσει τα χέρια από το τιμόνι και την προσοχή του από τον δρόμο.
Μέσω του IVECO Driver Pal μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί το πακέτο IVECO Top Care, μια ενδιαφέρουσα νέα υπηρεσία που διευκολύνει και τον οδηγό και τον ιδιοκτήτη σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, ειδοποιώντας το πλησιέστερο συνεργείο Iveco. Η υπηρεσία παρέχει και ένα πακέτο φιλοξενίας οδηγού εάν το όχημα δεν επιστρέψει στο δρόμο εντός έξι ωρών (περιλαμβάνει δωρεάν μεταφορά και διαμονή), ή ιατρική βοήθεια, εάν απαιτείται.
Οι άνθρωποι της Iveco τονίζουν σε κάθε ευκαιρία ότι οι πρώτες ψηφιακές υπηρεσίες που ενσωματώθηκαν στο S-Way γρήγορα αποδείχτηκαν πολύ δημοφιλείς, καθώς σχεδόν 4 στους 5 πελάτες εγγράφονται στις πλήρεις τηλεματικές υπηρεσίες και το ποσοστό ακολουθεί ανοδική πορεία.
Μια σειρά βελτιώσεων και νέων χαρακτηριστικών δείχνουν συνολική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 3%.
Η ανανεωμένη σειρά πετρελαιοκινητήρων Cursor 11 και 13 καλύπτει τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro VI/E (6-Ε) και έχει ήδη λάβει έγκριση τύπου για χρήση 100% βιο-ντίζελ δεύτερης γενιάς, όπως το HVO.
Η απόδοσή τους βελτιώθηκε με αύξηση του λόγου συμπίεσης και την υιοθέτηση μιας νέας στρατηγικής διαχείρισης καύσης, ενώ στη γκάμα του Cursor 13 (χωρητικότητας 13 λίτρων) υπάρχουν πρόσθετες επιλογές με μέγιστη ισχύ 490 ή 530 ίππων.
Οι μεγαλύτερες εκδόσεις συνδυάζονται με ένα νέο πίσω άξονα υψηλής απόδοσης, με μονό μειωτήρα και μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης, έως 2,31:1 με τα τυπικά ελαστικά, τα οποία επιτρέπουν χαμηλότερες στροφές του κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο και σύμφωνα με την Iveco καθιστούν το νέο μοντέλο των 490 ίππων, «πρωταθλητή συνολικού κόστους χρήσης» και ένα από τα καλύτερα οχήματα για εμπορευματικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
Οι εκδόσεις με καύσιμο φυσικό αέριο (CNG ή LNG) έχουν πρόσθετες δυνατότητες εξοικονόμησης ισχύος, εκπομπών ρύπων (CO2) και καυσίμου, με έξυπνα βοηθητικά εξαρτήματα, όπως ο συμπλέκτης στο συμπιεστή αέρα και η μεταβλητής ροής αντλία για το σύστημα διευθύνσεως.
Επιπλέον, σε όλες τις εκδόσεις, υπάρχει νέα λειτουργία ECO για το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, ενώ έχει ανασχεδιαστεί η ροπή αέρα γύρω από τις εμπρός κολώνες στην καμπίνα, για περαιτέρω μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης.
Γ.Μ.