Operating Leasing στα φορτηγά

Τις παραμέτρους μιας ρύθμισης (π.χ. άδειες Δ.Χ., φορολογικά κίνητρα κ.α.) με την οποία θα επιτραπεί η χρονομίσθωση φορτηγών άνω των 3,5 τόνων εξετάζει η κυβέρνηση, για να διευκολυνθεί η αντικατάσταση παλαιών φορτηγών, αλλά και η κάλυψη τυχόν έκτακτου μεταφορικού έργου βάσει συμβάσεων.

Οι εισαγωγείς φέρονται έτοιμοι να εμπλακούν στη διαδικασία, δημιουργώντας δομές ανάλογες με των εταιρειών leasing, ώστε να ενσωματώσουν στο μίσθωμα το κόστος ασφάλισης, τα τέλη κυκλοφορίας και τη συντήρηση των οχημάτων.

Τα κίνητρα είναι κυρίως φορολογικά, καθώς στη λειτουργική μίσθωση το σύνολο του μηνιαίου μισθώματος δικαιολογείται στα έξοδα και το κόστος μπορεί εύκολα να κατανεμηθεί στον προγραμματισμό του μεταφορικού έργου. Επιπλέον, για κάθε φορτηγό θα απαιτείται μικρό κεφάλαιο εκκίνησης (π.χ. προκαταβολή μερικών μισθωμάτων). Ο μεταφορέας θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει χρόνο μίσθωσης (μέχρι μια πενταετία) και εάν μετά τη λήξη της σύμβασης θα κρατήσει ή θα επιστρέψει το φορτηγό.

Ελέγξτε επίσης

Καθαρή ενέργεια στη Mercedes Benz Hellas

Ιδιόκτητα φωτοβολταϊκά διαθέτει η εισαγωγική εταιρεία Mercedes Benz Hellas, με τα οποία καλύπτει ποσοστό άνω …