Ένα μεγάλο πακέτο στήριξης των οδηγών συνεργατών της, ανακοίνωσε η ΒΕΑΤ μέσα από μια σειρά συνεργασιών που ανακοίνωσε με στόχο η αγορά και λειτουργία ενός ηλεκτρικού ταξί να καταστεί προσιτή.
Σε συνδυασμό με τα κίνητρα ηλεκτροκίνησης του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που αναμένεται να ισχύσουν από τον επόμενο μήνα (ως 22.500 ευρώ για αντικατάσταση ταξί), το τελικό κόστος απόκτησης μπορεί να πέσει ακόμη και στα 9.750 ευρώ. Η κυβερνητική δράση θα αφορά την αντικατάσταση ως και 2.000 ταξί, τα οποία θα επιδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης, ώστε να ολοκληρωθεί πιο γρήγορα η πληρωμή των κινήτρων και τα κίνητρα της BEAT αφορούν περίπου 1.000 οχήματα.
Η ΒΕΑΤ, που είχε ήδη δεσμευτεί από τον περασμένο Ιούνιο να μηδενίσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μέχρι το 2025, ανακοίνωσε ότι μετά από τρία χρόνια θα σταματήσει την εγγραφή θερμικών οχημάτων στην πλατφόρμα της και προγραμματίζει να δίνει προτεραιότητα ανάθεσης διαδρομών στα ηλεκτρικά ταξί.
Για να βοηθήσει στη μετάβαση, δημιούργησε την ειδική ομάδα «ΒΕΑΤ EV experts», στους οποίους οι οδηγοί μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες αλλά και δεδομένα για το πόσο συμφέρουσα είναι η επένδυση σε οχήματα μηδενικών ρύπων.
Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς των στελεχών της, ένα ηλεκτρικό ταξί μπορεί να έχει πρόσθετα ετήσια κέρδη μεταξύ 2.000 και 6.000 ευρώ σε σχέση με ένα θερμικό, συνυπολογίζοντας το μειωμένο κόστος χρήσης και την προτεραιότητα στις διαδρομές.
Με δεδομένη την απόφαση της Κυβέρνησης, όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η πλατφόρμα BEAT παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρίες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1.000 οδηγοί – συνεργάτες θα μπορούν να λάβουν συγκεκριμένα προνόμια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην πρώτη παρτίδα προσφορών έχουν εξασφαλιστεί ειδικές εκπτώσεις για τα ηλεκτρικά ταξί Citroen e-C4 και Peugeot e-2008 GT. Ειδικές τιμές έχουν εξασφαλιστεί και για τις εκδόσεις ταξί των ηλεκτρικών Skoda ENYAQ iV 60W/80W και Mercedes-Benz EQA, έως 20.000 ευρώ τελικό κόστος.
Μάλιστα, η ΒΕΑΤ ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών 22kW.
Η FREE NOW, κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές, μέρος της οποίας είναι και η BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη, σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να διευκολύνουν τη μετάβαση σε οχήματα μηδενικών ρύπων.