Η Schmitz Cargobull ανέπτυξε μια νέα σειρά προσαρμόσιμων τρέιλερ, με εντυπωσιακές δυνατότητες και βελτιωμένα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν μείωση της κατανάλωσης έως και 5%, διευκολύνοντας τις μεταφορικές επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν από καλύτερη θέση τις αλλαγές στην ευρωπαϊκή νομοθεσία και τη νέα εισφορά CO2 που σταδιακά εισάγεται στις μεταφορές με ορυκτά καύσιμα.
Τα επίπεδα χρέωσης των 25 ευρώ ανά τόνο CO2 που παράγεται από καταναλώσεις πετρελαίου και φυσικού αερίου (στις μεταφορές), σταδιακά θα αυξάνονται προς την περιοχή των 55 έως 65 ευρώ ανά τόνο, όσο πλησιάζουμε προς το 2026 και με τη χρήση αεροδυναμικά προσαρμοσμένων ρυμουλκούμενων, οι μεταφορείς έχουν τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρήματα. Με το EcoFlex η Schmitz υπολογίζει συντηρητικά το όφελος σε περίπου 7.700 ευρώ στο ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα ή τουλάχιστον 900 ευρώ ετησίως (μεταφράζοντας τα οφέλη σε μείωση ρύπων τουλάχιστον 2,3 τόνους CO2 ετησίως), εάν π.χ. τα μισά ταξίδια ενός φορτηγού γίνουν με χαμηλωμένη της οροφή του τρέιλερ (σε «αεροδυναμική κατάσταση») και τα υπόλοιπα σε λειτουργία μέγιστου όγκου φορτίου (με αλλαγές στο ύψος πίσω).
Η μεταβλητή μορφή των νέων τρέιλερ διαχειρίζεται πιο αποδοτικά την αντίσταση του αέρα, με αποτέλεσμα τη μεγιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου.
Η νέα γενιά της Schmitz Cargobull διατίθεται σε τύπους EcoFIX (βαριά αντικείμενα), EcoFLEX (γενική μεταφορά), EcoVARIOS (στοιβαγμένες παλέτες, έως 3 μέτρα εσωτερικό ύψος).
Η οροφή ανυψώνεται χειροκίνητα χρησιμοποιώντας μια υδρο-πνευματική αντλία ενώ το ύψος ρυθμίζεται μέσω των στηριγμάτων, μέσα σε μόλις 10 λεπτά της ώρας, συμπεριλαμβανομένης της μετακίνησης του μουσαμά και της προσαρμογής του στο νέο ύψος.
Βάση των νέων ρυμουλκούμενων παραμένει το αρθρωτό σύστημα «Modulo», επιτρέποντας π.χ. στα σώματα της σειρά Eco να συνδυαστούν με το πλαίσιο X-Light για ακόμη μικρότερο βάρος όταν ταξιδεύει χωρίς φορτίο.
Όλα τα ρυμουλκούμενα της σειρά EcoGeneration συνοδεύονται στάνταρ από το σύστημα τηλεματικής TrailerConnect® CTU της Schmitz Cargobull.
Τα νέα τρέιλερ ολοκλήρωσαν στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς της δοκιμές σε συνεργασία με μεταφορικές εταιρίες και πλέον είναι διαθέσιμα σε κανονική παραγωγή.